Ingezonden persbericht


|Persbericht                                          |
|Januari 2010                                         |
|                                                     |
|                                                     |
|Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre benoemt        |
|Director of Sales and Marketing                      |
|                                                     |
|Het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre heeft      |
|Simone Broekhaar  (37) benoemd tot Director of Sales |
|and Marketing. Zij is in januari  begonnen in haar   |
|nieuwe functie.                                      |
|                                                     |
Simone Broekhaar wordt verantwoordelijk voor de afdeling Sales en Marketing, alsmede voor de afdeling Revenue. Zij wordt in die functie ondersteund door Tessa de Jong, Director of Sales en door Lisette Schaefer, Director of Revenue. Met haar benoeming is de Sales en Marketing afdeling compleet.

Simone heeft veel ervaring opgedaan als Director of Sales & Marketing bij onder andere Swissôtel Hotels & Resorts in Amsterdam. Daarnaast heeft zij voor dezelfde keten gewerkt op verschillende bestemmingen in de wereld. Haar laatste post was het Swissôtel Tallinn in Estland, waar zij werkzaam was als Director of Revenue & Marketing.

Albert Rouwendal, General Manager van het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre: "We zijn verheugd dat Simone ons team komt versterken. Met haar op deze functie en met de gedreven collegaŽs hebben we een sterke Sales and Marketing ŽforceŽ, waarmee we vol verwachting de toekomst ingaan. Ik heb er alle vertrouwen in dat het nu complete team vele successen gaat realiseren voor het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre."

Mövenpick Hotels & Resorts is een hotelbeheeronderneming in de premiumklasse. De keten heeft meer dan 12.000 medewerkers in dienst en is met 90 bestaande hotels en hotels in aanbouw vertegenwoordigd in 26 landen. De onderneming concentreert zich op haar kernmarkten in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië. De van oorsprong Zwitserse internationale hotelgroep maakt gestage vorderingen met haar uitbreidingsplannen en wil in 2010 haar portfolio uitgebreid hebben tot 100 hotels. Mövenpick Hotels & Resorts is in het vier- en vijfsterrensegment sterk vertegenwoordigd met twee accommodatietypes: zaken- en vergaderhotels, en vakantieresorts. De hotelgroep staat synoniem voor compromisloze kwaliteit van producten en diensten is eigendom van Mövenpick Holding (66,7 %) en Kingdom Group (33,3 %).