Opschudding bij secretaresses door zeer persoonlijke campagne Bizztrip
Start campagne Bizztrip.com groot succes
AMSTERDAM, 20100119 -- De start van 2010, betekent voor Bizztrip.com de start van een nieuw avontuur. Deze meest overzichtelijke en meest complete boekingstool, speciaal opgezet voor de boekers van zakelijke reizen, is begin dit jaar gelanceerd. Alle boekingsmogelijkheden zijn te vinden onder één paraplu. De lancering van de nieuwe website voor zakenreizen wordt ondersteund met een campagne, speciaal gericht op de doelgroep: de office managers, managementassistenten, personal assistentes en (directie)secretaresses. De Direct Mailing van Bizztrip heeft voor veel opschudding gezorgd bij de ontvangers, voornamelijk secretaresses binnen het MKB.
Deze campagne bestaat uit onder meer uit een Direct Mailing, waarbij de ontvanger van de mailing de hoofdrol speelt. Zij ontvangen namelijk een interview van zichzelf. Terwijl ze geen interview hebben gegeven. Het interview is zo specifiek en persoonlijk geschreven dat het wel zou kunnen. Op het knipsel van het interview is tevens een post-it geplakt met de boodschap `He, hoe gaat het? Ik las dit over je! Groetjes ...´Hierdoor lijkt het alsof een bekende het artikel heeft uitgescheurd en doorgestuurd. Kortom, verwarring alom.
De Direct Mailing van Bizztrip heeft voor veel opschudding gezorgd bij de ontvangers, voornamelijk secretaresses binnen het MKB. Zeker 10% van de ontvangers heeft zich letterlijk afgevraagd wanneer ze een interview hebben gegeven over Bizztrip en hoe het bericht nu bij hen terecht is gekomen. Door op onderzoek uit te gaan, zijn ze uiteindelijk achter het idee van het interview en dus de campagne gekomen. De overige 90% tast nog steeds in het duister. Wie heeft nu toch dit interview gepubliceerd? En waarom? Om deze 90% ook niet langer in de onwetendheid te laten, maakt Bizztrip graag bekend dat zij zelf achter de direct mailing zit.
De campagne is gepersonaliseerd zodat elke assistent die deze mailing ontvangen heeft persoonlijk benaderd wordt met onder andere een persoonlijke url naar een persoonlijke welkomstfilm. Het interview is een fictief interview en de notitie voorop het artikel is ook door Bizztrip bedacht. De campagne sluit in ieder geval naadloos aan bij het concept van Bizztrip: persoonlijk & op maat! En uit de honderden reacties die Bizztrip tot nu toe heeft ontvangen, blijkt dat er grote behoefte is aan een complete zakenreis boekingssite zoals Bizztrip, met alles onder één paraplu.
Ingezonden persbericht