SIRE
Nieuwe campagne SIRE start 19 januari 2010
06 Jan 2010
Nieuwe campagne SIRE start op 19 januari 2010
De nieuwe campagne van SIRE start op 19 januari a.s. De campagne wordt
uitgevoerd door Publicis (campagne-concept, reclame en online),
Lindblom (PR) en Ruigrok| Netpanel (marktonderzoek).
Het projectteam bestaat uit de SIRE-Bestuursleden Ivo Roefs (DDB),
Frank Volmer (De Telegraaf), Jan Müller (Beeld en Geluid) en Mayke van
Keep. De media- en marktonderzoekbegeleiding liggen respectievelijk
bij André Roof (Mediamaatschap) en Ruurd Hielkema (Trendbox).
SIRE heeft voor deze nieuwe campagne gekozen voor een positieve
insteek, op basis van een groot
aantal reacties uit de samenleving naar aanleiding van de voorgaande
campagne(s). Het is de 101^e campagne van SIRE sinds de oprichting in
1967.
SIRE is een onafhankelijke stichting die zich ten doel stelt
onderbelichte maatschappelijke onderwerpen publiekelijk bespreekbaar
te maken en te agenderen bij burgers, opinieleiders en besluitvormers.
SIRE is een initiatief vanuit de communicatiebranche. Iedereen die
meewerkt aan de SIRE-campagnes doet dit belangeloos en zonder enige
financiële vergoeding. SIRE heeft geen banden met de overheid of
andere organisaties.