Jupiler komende 5 jaar partner Destil Trappers
BREDA, 20100111 -- IJshockeyclub Destil Trappers uit Tilburg, uitkomend in de eredivisie, en bierbrouwer Jupiler sluiten op 15 januari een nieuwe samenwerkingsovereenkomst. Dat houdt in, dat de komende vijf jaar Jupiler wordt getapt in het Tilburgse IJssportcentrum, waarvoor een nieuw Jupiler Lounge Café is ontwikkeld.
"Het is zeker in deze tijd fantastisch als een partner zich langdurig aan onze club verbindt", zegt voorzitter Frans van Dommelen van Destil Trappers. "Bovendien is Jupiler een stoer en sportief mannenmerk, dat perfect past bij ijshockey en Destil Trappers."
Ook Manager Sponsoring & Events René Bergmans van Jupiler is erg tevreden met de overeenkomst: "Vanuit ons moederbedrijf AB InBev hebben we een langdurige en goede relatie met Tilburg Trappers, dus we vinden het geweldig, dat we die kunnen voortzetten, nu met het snelstgroeiende pilsmerk van Nederland, Jupiler. Bovendien is de regio Tilburg een kernregio voor Jupiler, waar we onze naam ook verbonden hebben aan bijvoorbeeld Willem II en Festival Mundial. De nieuwe overeenkomst gaan we vrijdag 15 januari samen met de aanhang van Destil Trappers vieren rond de thuiswedstrijd tegen Heerenveen. Zo maken supporters tijdens deze wedstrijd kans op een PerfectDraft-thuistap en andere leuke prijzen."
De ondertekening van de overeenkomst vindt plaats op 15 januari voorafgaand aan de wedstrijd Destil Trappers - Heerenveen Flyers in het Jupiler Lounge Café in het IJssportcentrum Tilburg. Dit café is ontworpen door een architect van de bierbrouwer en wordt gekenmerkt door de bar en muur, die beide zijn opgebouwd met de opvallende gele Jupilerkratten.
Over Jupiler
Jupiler is het snelst groeiende biermerk in Nederland. In korte tijd heeft het een sterke positie verworven in de sportwereld, onder andere via de Jupiler League. Ook is Jupiler voor de Benelux Official Sponsor van de FIFA World Cup 2010. Consumenten waarderen Jupiler zowel vanwege de smaak als de Belgische afkomst, het aparte flesje en het stoere ribbelglas.
InBev Nederland
Ingezonden persbericht