Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
L&H haalt recordbedrag binnen voor het Nederlandse Rode Kruis
Vrijdag 08 Januari 2010
Customer contact specialist L&H zet voor de zesde keer op rij haar contact
centers belangeloos in
L&H Customer Service heeft eind 2009 een recordbedrag van ruim 375.000
euro binnengehaald voor het Nederlandse Rode Kruis tijdens de 3FM
Serious Request actie. L&H zette in 2009 voor de zesde keer op rij
haar contact centers belangeloos in voor de actie. Tienduizenden
telefonische verzoeken van luisteraars van 3FM werden 7 dagen lang 24
uur per dag opgevangen en verwerkt. "We genieten altijd enorm van
Serious Request en doen het met veel plezier, maar dit succes overtrof
onze verwachtingen", aldus Patrick Jordens. "Wij doen natuurlijk veel
actiematige opvang bij radio en televisieprogramma's, maar dit blijft
een speciale actie. Ook in het Glazen Huis waren ze onder de indruk!"
In totaal heeft de Serious Request actie 7.100.000 euro opgebracht. De
opbrengst komt geheel ten goede aan de bestrijding van Malaria.
---
Over L&H
L&H is sinds 1994 specialist in multichannel klantcontact. Vanuit
meerdere kleinschalige contactcenters in Nederland ondersteunt L&H met
circa 2500 medewerkers diverse toonaangevende organisaties bij de
uitvoering van klantcontact op het snijvlak van marketing, sales,
service en retentie. L&H is achtvoudig prijswinnaar van de
prestigieuze Telesales Team Trophy, de jaarlijkse prijs voor het beste
sales contactcenter van Nederland en is onderscheiden met de Nationale
Contact Center Award in de categorie Social Responsibility. L&H is
aangesloten bij DDMA, VCN en is reeds meerdere jaren Quality Member
van branchevereniging WGCC.