Ingezonden persbericht
---
Amadeus Benelux introduceert 'Amadeus e-Support Centre', online ondersteuning voor reisagenten
. Amadeus geeft productiviteit reisagent een 'boost' en verhoogt de supportervaring door een nieuwe online ondersteuning 'portal'.
. Meer dan 8.000 gebruikers van Amadeus in de Benelux profiteren van deze oplossing.
Hoofddorp, 6 januari 2010: Amadeus, een toonaangevende leverancier van technologie- en distributie oplossingen voor de reis- en toerisme-industrie, introduceert het Amadeus e-Support Centre, een online ondersteuning voor reisagenten die informatie over ondersteuning nodig hebben, problemen moeten oplossen of willen inloggen met een specifieke case in het Amadeus Customer Center. De online portal wordt op dit moment in veel landen gebruikt, zoals in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Portugal en wordt nu geïntroduceerd in Nederland, België en Luxemburg.
Amadeus e-Support Centre heeft nu al een uitgebreid bestand aan kennis met meer dan 1000 oplossingen, tips en richtlijnen voor ondersteuning. Het enorme bereik aan informatie en educatief materiaal kan worden opgevraagd door het intikken van een keyword, onderwerp of specifieke systeemfoutmelding. Deze ondersteuning is gratis voor reisagenten en is bedoeld om de productiviteit te verhogen.
Naast deze kennisbank heeft Amadeus ook een inlog functionaliteit voor specifieke cases ontworpen. Reisagenten kunnen hierop inloggen met een case, die dan opgepakt wordt door Amadeus Customer Service Center. Zodra de case is ingevoerd, wordt deze automatisch toegevoegd aan de lijst met cases die via de portal beschikbaar zijn. Reisagenten kunnen op de 'case list' de status van hun case checken, er aanvullingen op loslaten of er bijvoegsels aan toevoegen.
Amadeus e-Support Centre levert reisagenten kenniscontent die voor hen op maat is ontwikkeld. Het bevat ook een online transactiegids, beter bekend als Format Finder, om reisagenten de mogelijkheid te bieden een zoekopdracht in te voeren en de totale transactiegids met alle Amadeus codes te printen.
Bart Bellers, Director - Customer Delivery legt uit: "De technologie van het online zoeken en zelfbehendigheid is onderdeel van ons dagelijks leven. Amadeus heeft nauw samengewerkt met klanten om nieuwe support tools te ontwerpen die het leven van de klant vergemakkelijken. Deze investering maakt het voor gebruikers nog beter mogelijk om informatie te verkrijgen evenals ondersteuning wanneer en waar zij dat nodig hebben."
Didier Timperman, Solution Martket Owner BeNeLux bij American Express Business Travel voegde daaraan toe: "Het gaat hier om een zeer krachtige, 24 uur per etmaal beschikbare tool, die gebruikers duidelijke handvatten geeft om oplossingen te vinden."
- Einde -