Persbericht
Occasions aanbieden nu mogelijk via mobiele website AutoTrack.nl
Potentiële autokoper altijd en overal bereikbaar via mobiel
Diemen, 6 januari 2010 - AutoTrack.nl lanceert een nieuwe website voor gebruik op de mobiele telefoon. Potentiële autokopers kunnen vanaf heden ook via hun mobiele telefoon op elk moment van de dag het occasionaanbod bekijken en vergelijken. De interesse van de consument om met een mobiele telefoon een auto te zoeken op AutoTrack.nl, blijkt uit de stijging van 83 procent van het aantal bezoekers dat via een mobiele telefoon de site bezoekt. Autobedrijven profiteren van de extra aandacht voor occasions via dit medium.
Via drie simpele stappen wordt de autokoper naar de ideale auto geleid. Wanneer de occasion naar keuze is gevonden, voldoet één klik in de advertentie om direct telefonisch of e-mail contact te leggen met desbetreffend autobedrijf. In de loop van 2010 maakt AutoTrack.nl met nieuwe functionaliteiten de mobiele website compleet en uitgebreid. Om het bereik onder potentiële autokopers te vergroten, is de mobiele website op alle smart phones bereikbaar en te vinden via:
Over AutoTrack.nl
AutoTrack.nl is hét online advertentieplatform voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto's. AutoTrack.nl fungeert als compleet, betrouwbaar en gebruiksvriendelijke site voor consumenten bij het kopen van een auto. De site biedt transparantie en vergelijkbaarheid van het complete actuele aanbod en valideert dit door consumenten optimaal te informeren en te adviseren. Voor autobedrijven biedt AutoTrack.nl een compleet advertentieplatform met kwalitatief het beste aanbod en de best renderende leads. AutoTrack.nl werkt transparant en biedt een eerlijk concurrentieveld bij het adverteren met auto's.
Noot voor de redactie,