Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
SNT helpt actie Nelson Mandela Kinderfonds succesvol verlopen
Dinsdag 05 Januari 2010
Per minuut meer dan 50 binnenkomende telefoongesprekken opgenomen én
beantwoord
Zoetermeer - Contactcenterprofessional SNT heeft tijdens de SBS6
liveshow 'Kinderen Dansen op het IJs' van 27 december jl. van het
Nelson Mandela Kinderfonds (NMK) de opvang van het telefoonverkeer
verzorgd. In een live show - gedeeltelijk opgenomen in het SNT contact
center in Zoetermeer - heeft een team van bekende Nederlanders samen
met ruim 300 enthousiaste vrijwilligers alle donateurs geregistreerd.
Al ruim twintig jaar faciliteert SNT haar contactcenters voor
charitatieve acties, zoals de televisieactie rondom de Tsunami in
2004, de acties van de KWF Kankerbestrijding o.a. in april dit jaar en
ook de voorgaande acties van het NMK. De capaciteit, expertise en het
vermogen van SNT om snel te kunnen schakelen, zorgen ervoor dat deze
acties succesvol verlopen.
"Kinderen Dansen op het IJs"
Het Nelson Mandela Kinderfonds, een initiatief van Nelson Mandela zelf
en in 1999 uitgebreid met een Nederlandse tak, organiseerde deze avond
om het Nederlandse publiek bewust te maken van het kansarme bestaan
van de Zuid-Afrikaanse straatkinderen en voor het fonds nieuwe
donateurs te werven. Met een indrukwekkende show, onder leiding van
Nance en Beau van Erven Dorens, verwelkomden SNT en NMK nieuwe
donateurs. Omdat ieder kind een kans verdient!
Over NMK
Het Nelson Mandela Kinderfonds is een initiatief van Nelson Mandela
zelf en richt zich volledig op directe hulp aan de meest kansarme
kinderen van Zuid-Afrika: zwerfkinderen, AIDS-weesjes, kinderen met
een handicap, slachtoffertjes van geweld en kinderprostitutie. Het
fonds steunt altijd lokale initiatieven, geleid door staf en
vrijwilligers uit de omgeving.
Over SNT
SNT is de langst actieve aanbieder van contact center services in
Nederland. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse
sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse
A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service
providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij
overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke
projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer
telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de
wensen van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van
bijvoorbeeld klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.
Wij blijven als specialist de regie voeren.