Ingezonden persbericht


|Datum           | |Den Haag, 4 januari 2010                                           |
|                                                                                      |
|                                                                                      |
T-Mobile-actie levert 54.000 euro op voor War Child.


. Succesvolle eindejaarsactie in T-Mobile winkels.
. 5 euro per nieuwe klant voor War Child.

Als hoofdsponsor van War Child heeft T-Mobile tijdens de feestdagen een speciale actie georganiseerd om extra geld in te zamelen. Met deze War Child weken wilde T-Mobile samen met haar klanten een geweldig bedrag doneren aan War Child. De actie is een vervolg op het succes in 2008 en onderdeel van het partnerschap dat T-Mobile heeft met War Child. Per nieuwe klant - zakelijk, particulier, prepaid of abonnement - ging 5 euro naar War Child. Met de vandaag bekendgemaakte opbrengst kan War Child kinderen in oorlogsgebieden helpen.

Alexander Hamel, Directeur Klantenservice bij T-Mobile in Nederland: 'Het wordt steeds duidelijker dat consumenten 'iets goeds terug willen doen'. Wij zijn daarom ook ontzettend trots dat deze War Child weken een nog groter succes zijn dan vorig jaar. De opbrengst voor War Child is maar liefst 54.000 euro! Het enthousiasme van alle medewerkers in de T-Mobile winkels en op de Telesales afdeling heeft veel bijgedragen aan het succes van deze actie. Wij zijn heel blij dat War Child met dit bedrag weer veel kinderen kan helpen in oorlogsgebieden.'

Mark Vogt, Directeur War Child:' De War Child weken, georganiseerd door T-Mobile, zijn net als in 2008 een geweldige afsluiting van het jaar. Wij hebben partners als T-Mobile hard nodig om de slachtoffers van oorlog te helpen. T-Mobile toont zich al jaren een daadkrachtige en betrokken Friend van War Child. Hun structurele bijdragen en inspirerende acties op vele gebieden - recycling, expertise, vrijwillige inzet - stelt War Child in staat om haar doelen te bereiken en zoveel mogelijk kinderen en jongeren te bereiken en hen een toekomst zonder geweld en angst te bieden.'

Over T-Mobile in Nederland

T-Mobile had in 2008 een jaaromzet van 1,806 miljard euro. T-Mobile bedient meer dan 5,4 miljoen klanten in Nederland (per 1 oktober 2009). T-Mobile biedt producten en diensten voor zowel consumenten als zakelijke gebruikers.

Over War Child

War Child Nederland is een onafhankelijke humanitaire organisatie die investeert in een vreedzame toekomst voor kinderen die getroffen zijn door oorlog.



Ingezonden persbericht