Ingezonden persbericht
ContactCare BV en Vivendo sluiten partnership
Amersfoort, 22 december 2009
ContactCare heeft op 21 december 2009 een partnership gesloten met Vivendo, specialist in het ontwikkelen van webshops. ContactCare geeft hiermee verdere invulling aan haar focus op webshop fulfilment en klantenservices. Beide partijen hopen hiermee een nog betere dienstverlening te kunnen bieden.
Focus
Het partnership tussen ContactCare en Vivendo zal zich vooral richten op webshop fulfilment waarin wordt gekeken hoe bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever geïntegreerd kunnen worden.
Naast webshop fulfilment werkt ContactCare ook samen met Vivendo op het gebied van webshop management. De focus ligt hierbij onder andere op orderverwerking, front- en backoffice services en klantcontact. De doelstelling van ContactCare is om de klantenservice oplossingen te koppelen aan door Vivendo ontwikkelde webshop platforms. Deze webshops worden ontworpen op basis van het succesvolle Magento platform.
Webwinkel Vakdagen 2010
Om het partnership tussen ContactCare en Vivendo te bekrachtigen zal ContactCare zich presenteren op de stand van Vivendo tijdens de webwinkel vakdagen 2010. Dé plaats waar vraag en aanbod uit de thuiswinkelbranche elkaar ontmoeten. Deze Webwinkel Vakdagen vinden van 20 tot en met 21 januari plaats in de Jaarbeurs in Utrecht.