BNY Mellon stelt nieuw Hoofd van Klantmanagement voor zowel de Verenigde Staten als voor Europa aan
18/12/2009 18:04
PR Newswire
LONDEN, December 18 /PRNewswire/ --
BNY Mellon, wereldleider op het gebied van vermogensbeheer en
securiteitsdiensten, heeft een nieuw Hoofd van Klantmanagement aangesteld
voor zowel de Verenigde Staten als voor Europa.
Frank Froud, Executive Vice President, werd aangesteld als Hoofd van
Klantmanagement voor de Verenigde Staten. Frank was voorheen verantwoordelijk
voor het klantmanagement in Europa en verhuist nu naar New York om zijn
nieuwe verantwoordelijkheden op te nemen.
Hani Kablawi, Executive Vice President, zal de verantwoordelijkheid
overnemen over het klantmanagement in Europa. Hani behoudt zijn functie als
Voorzitter voor het Midden-Oosten en Afrika, en zal van Dubai naar Londen
verhuizen.
Zowel Frank als Hani zullen verslag uitbrengen aan Tim Keaney, Senior
Executive Vice President en Hoofd van Globaal Klantmanagement.
"In de huidige omgeving waarin de klanten een aanzienlijke verandering
ondergaan, is het van het hoogste belang dat we garanderen dat ze maximaal
voordeel kunnen halen uit de toonaangevende capaciteiten van ons bedrijf
doorheen haar brede waaier van producten en diensten," vertelt Tim Keaney.
"Frank en Hani zijn voortreffelijke leiders die veel verstand hebben van
zowel de dreigingen als de mogelijkheden die klanten vandaag de dag het
hoofd bieden. Zij en hun teams zullen in staat zijn om waardevol advies te
verstrekken en bij te dragen aan het bekend maken van het bedrijf aan onze
franchiseklanten."
Globaal Klantmanagement ondersteunt ongeveer 200 van BNY Mellon's
franchiseklanten over de hele wereld, en werkt hiervoor met alle lagen van
de zakenwereld om te garanderen dat deze klanten toegang hebben tot en
voordeel kunnen halen uit het volledige pakket producten en diensten van het
bedrijf.
Opmerkingen voor editors
BNY Mellon is het bedrijfsmerk van The Bank of New York Mellon
Corporation. BNY Mellon is een wereldwijde financiële dienstverlener die in
34 landen, in ruim 100 markten, financiële diensten aanbiedt die zijn
klanten helpen bij het beheren en onderhouden van hun financiële activa. BNY
Mellon biedt zijn toonaangevende financiële diensten aan aan instituten,
bedrijven en vermogende particulieren, waarmee het hen voorziet van
ongeëvenaard activabeheer, vermogensbeheer, activadiensten,
emittentendiensten, clearingsdiensten en schatkistdiensten door een
wereldwijd klantgericht team. Het heeft USD 22,1 biljoen aan activa in
bewaring en beheer, USD 966 miljard aan activa in beheer, onderhoudt circa
USD 11,9 biljoen aan uitstaande schulden en verwerkt per dag gemiddeld USD
1,6 biljoen aan wereldwijde betalingen. Bijkomende informatie kan gevonden
worden op www.bnymellon.com.
Ivan Royle, +44-20-7163-3230, ivan.royle@bnymellon.com
-