Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Klantcontact voor een betere wereld
L&H stelt contact center belangeloos beschikbaar voor 3fm serious request
Nieuwegein - Voor het zesde jaar op rij werkt L&H, marktleider in
telefonisch klantcontact voor goede doelen, belangeloos mee aan de
Serious Request actie van 3FM. Dit jaar staat het bekende glazen huis
op de grote markt in Groningen, waar 3 DJ's 7 dagen lang non-stop
radio maken voor de campagne 'Stop Malaria' van het Nederlandse Rode
Kruis.
De ziekte doodt jaarlijks bijna één miljoen mensen, waarvan het
overgrote deel kind is. In deze stille ramp sterft er iedere 30
seconden een kind aan malaria. Hoog tijd om in actie te komen. Het
Nederlandse Rode Kruis bereikt kwetsbare mensen in ontoegankelijke
gebieden, hier worden onderandere muskietennetten uitgedeeld en zorgen
vrijwilligers ervoor dat deze netten op de juiste wijze worden
opgehangen en blijven hangen.
Luisteraars kunnen in ruil voor een donatie telefonisch hun
lievelingsnummer aanvragen. Deze gesprekken worden 7 dagen, 24 uur per
dag, in het contact center van L&H in Nieuwegein door een 50 man sterk
team opgevangen. Medewerkers, leveranciers en opdrachtgevers van L&H
zetten zich samen met vrijwilligers van het Nederlandse Rode Kruis in
voor deze hartverwarmende actie. Zowel op de televisie als op de radio
worden meerdere keren per dag updates gegeven vanuit het contact
center.
`Serious Request is voor ons een goede mogelijkheid om onze
organisatie, branche en het vak van contactcenter agent op een
positieve manier onder de aandacht te brengen van het Nederlandse
publiek. Zonder contactcenters zouden grote acties als deze niet
mogelijk zijn', volgens Patrick Jordens van L&H.
L&H is marktleider op het gebied van commercieel klantcontact en
fondsenwerving voor goede doelen. De organisatie telt ruim 2500
medewerkers, die vanuit vestigingen in Nederland en Curaçao jaarlijks
ruim 30 miljoen klantcontacten afhandelen via de telefoon, email,
post, chat, op straat, evenementen en aan huis.
`We hopen ook dit jaar na afloop van de actie het opgehaalde bedrag in
de vorm van een cheque aan de DJ's in het glazen huis te mogen
overhandigen', aldus Patrick. Vorig jaar werd met de Serious Request
actie ruim 5,6 miljoen euro opgehaald.
Voor meer informatie over deze actie kunt u contact opnemen met
Benjamin Braun op het nummer 06-54763826. De 3FM Serious Request actie
loopt van 18 t/m 24 december. Een donatie kunt u direct storten op
gironummer 22744.