Sanoma Uitgevers
cijfers
Moeilijke tijden, mooie cijfers
---
17.12.09
Hoge scores in Adformatie's kerstrapport! Nummer 1 bij de
Publieksbladen. Nummer 1 in Creativiteit. Nummer 1 in Deskundigheid.
Nummer 2 in beste prijs-prestatie. Nummer 11 Overall...
Sanoma Uitgevers mag zich de hoogst gewaardeerde
publieksbladenuitgever noemen. En ook onze dochter Mood for Magazines,
uitgever van LINDA., doet het erg goed met een mooie derde plaats. Zie
het kerstrapport Publieksbladen.(bron Adformatie)
Scores internet
Dochters ilse media en Sanoma Mens Magazines halen ook stevige scores.
Ilse media vanaf 1 januari Sanoma Digital verovert de 6e plek in de
categorie internet. Sanoma Mens Magazines kreeg van de planners een 5e
plek toebedeeld. Zie het kerstrapport Internet. (bron Adformatie)
Onrustige tijden
Hoge cijfers krijgen juist nu dat is natuurlijk extra waardevol.
Onrustige tijden zijn het. Moeilijk jaar was het. Ook voor ons. Als
marktleider in de publieksmedia hebben wij het door de recessie zwaar.
Effect is merkbaar
Organisatie veranderen. Meer stroomlijnen. Snoeihard je best doen. Nog
beter samenwerken. Nog beter luisteren naar de markt. We hebben het
allemaal gedaan. En we merken het effect. Nu al. En dan komt daar ook
nog eens zon mooi kerstrapport bij.
Groot compliment
Het is een groot compliment, zegt sales director Henk Borst. Echt
geweldig, deze blijk van waardering van de markt. Het geeft aan wat de
potentie van Sanoma is als de focus helder is. Dat betaalt zich uit,
letterlijk ook. Want na een geweldige eindspurt kunnen we dit
salesjaar boven verwachting afsluiten. En dat, samen met al die mooie
cijfers, stemt ons positief voor 2010!