Sanoma Uitgevers

cijfers

Moeilijke tijden, mooie cijfers

---

17.12.09

Hoge scores in Adformatie's kerstrapport! Nummer 1 bij de Publieksbladen. Nummer 1 in Creativiteit. Nummer 1 in Deskundigheid. Nummer 2 in beste prijs-prestatie. Nummer 11 Overall...

Sanoma Uitgevers mag zich de hoogst gewaardeerde publieksbladenuitgever noemen. En ook onze dochter Mood for Magazines, uitgever van LINDA., doet het erg goed met een mooie derde plaats. Zie het kerstrapport Publieksbladen.(bron Adformatie)

Scores internet
Dochters ilse media en Sanoma Mens Magazines halen ook stevige scores. Ilse media vanaf 1 januari Sanoma Digital verovert de 6e plek in de categorie internet. Sanoma Mens Magazines kreeg van de planners een 5e plek toebedeeld. Zie het kerstrapport Internet. (bron Adformatie)

Onrustige tijden
Hoge cijfers krijgen juist nu dat is natuurlijk extra waardevol. Onrustige tijden zijn het. Moeilijk jaar was het. Ook voor ons. Als marktleider in de publieksmedia hebben wij het door de recessie zwaar.

Effect is merkbaar
Organisatie veranderen. Meer stroomlijnen. Snoeihard je best doen. Nog beter samenwerken. Nog beter luisteren naar de markt. We hebben het allemaal gedaan. En we merken het effect. Nu al. En dan komt daar ook nog eens zon mooi kerstrapport bij.

Groot compliment
Het is een groot compliment, zegt sales director Henk Borst. Echt geweldig, deze blijk van waardering van de markt. Het geeft aan wat de potentie van Sanoma is als de focus helder is. Dat betaalt zich uit, letterlijk ook. Want na een geweldige eindspurt kunnen we dit salesjaar boven verwachting afsluiten. En dat, samen met al die mooie cijfers, stemt ons positief voor 2010!