Ingezonden persbericht


Utrecht, 16 december 2009

'Het wordt weer leuk in 2010'

een campagne van O tegen crisisdenken

Het Utrechtse O, bureau voor concept, creatie en campagne, is vandaag een actie gestart tegen het crisisdenken van 2009. De boodschap: het wordt weer leuk in 2010! Iedereen wordt opgeroepen om een positieve boodschap achter te laten op de speciale actiesite www.hetleukstebureau.nl.

Volgens directeur Hans Blaauwendraat is het hoog tijd voor een positief geluid uit de bureauwereld. 'Het lijkt wel alsof we alleen maar crisisgeluiden horen uit onze branche. Maar het gaat echt niet zo slecht als sommigen misschien denken. Dit jaar heeft ons natuurlijk prachtige cases opgeleverd over de effecten van negatieve publiciteit. Het voordeel is dat iedereen nu wel overtuigd is van de waarde van communicatie. Toch hoor ik liever gewoon weer wat positieve geluiden'.

Op de actiesite www.hetleukstebureau.nl kunnen bezoekers een bureau pimpen en een positieve boodschap voor 2010 achterlaten. De leukste inzending wordt beloond met publicatie in diverse media in januari 2010. Aan de actie werken verschillende partijen uit de communicatiebranche mee.



Ingezonden persbericht