Ingezonden persbericht



---



|Datum           | |Den Haag, 14 December 2009                                         |
|                                                                                      |
|                                                                                      |
War Child weken in T-Mobile winkels.


. Speciale actieweken tijdens de feestdagen.
. T-Mobile doneert 5 euro per nieuwe klant aan War Child.

Vanaf vandaag doneert T-Mobile twee weken lang 5 euro aan War Child voor elk nieuw verkocht abonnement en prepaid pakket. Deze actie is een vervolg op het succes in 2008 en onderdeel van het partnerschap dat T-Mobile heeft met War Child. Met deze War Child weken wil T-Mobile samen met haar klanten een geweldig bedrag doneren aan War Child.

Alexander Hamel, Directeur Klantenservice: "Wij zijn enorm trots op dit partnerschap met War Child en willen ons net als vorig jaar weer inzetten om zoveel mogelijk kinderen in oorlogsgebieden te helpen. Vorig jaar haalden wij met onze klanten 45.000 euro op voor War Child en dit willen wij dit jaar te overtreffen om zo nog meer kinderen te helpen".

Mark Vogt, Directeur War Child: T-Mobile toont zich al jaren een daadkrachtige en betrokken Friend van War Child. Hun structurele bijdragen en inspirerende acties op vele gebieden - recycling, expertise, vrijwillige inzet - stelt War Child in staat om haar doelen te bereiken en zoveel mogelijk kinderen en jongeren te bereiken en hen een toekomst zonder geweld en angst te bieden.

Van 14 december tot en met 27 december vinden de War Child weken plaats in alle 83 T-Mobile winkels en de e-shop. De T-Mobile winkels staan deze weken in het teken van War Child. Zo dragen de T-Mobile medewerkers met trots de War Child button en zijn er mooie ansichtkaarten beschikbaar die meegenomen kunnen worden om een vriend of vriendin een leuk kaartje te sturen.

Over T-Mobile in Nederland

T-Mobile had in 2008 een jaaromzet van 1,806 miljard euro. T-Mobile bedient meer dan 5,4 miljoen klanten in Nederland (per 1 oktober 2009). T-Mobile biedt producten en diensten voor zowel consumenten als zakelijke gebruikers. In Nederland beschikt T-Mobile over een zeer modern mobiel netwerk voor spraak- en datadiensten en een uitgebreid netwerk van HotSpot locaties, waar gebruikers de beschikking hebben over een zeer snelle mobiele internetverbinding. T-Mobile Netherlands BV is onderdeel van Deutsche Telekom AG, een van de leidende communicatie ondernemingen in de wereld.