Ingezonden persbericht
IAB Nederland
Persbericht, 1 december 2009
Google, MetrixLab en Merchandise.nl hoofdacts op 4e IAB Search Marketing Thursday
Op donderdag 10 december vindt de vierde editie plaats van de serie Search Marketing Thursdays die de Taskforce Search van branche-organisatie Interactive Advertising Bureau dit jaar organiseert.
Deze Search Marketing Thursday kent de volgende programma-onderdelen:
* De aftrap wordt verzorgd door Aniek van Dijk (Google) en Joris Merks (MetrixLab). Zij zullen op basis van de succesvolle Heineken-case uiteenzetten hoe search voor branding effectief kan worden ingezet.
* Daarna zal Richard Theuws van www.merchandise.nl, winnaar van de Zibb Business Challenge, uiteenzetten hoe hij Search Marketing inzet voor bereiks- en conversiedoelstellingen.
* Tot slot vindt weer de fameuze Site Clinic plaats, waarbij een jury in de vorm van een pressure-cooker meerdere websites, die door het publiek worden ingebracht, toetst op de wijze waarop ze geoptimaliseerd zijn voor de vindbaarheid door zoekmachines.
De Search Marketing Thursday vindt deze keer plaats in De Diemervijver in Diemen en begint om 16 uur. Na afloop is er de gelegenheid om te netwerken en te borrelen. De toegang is gratis.
Locatie:
Diemervijver
Dalsteindreef 1
1112 XC Diemen-Zuid
Aanmelden kan tot en met 8 december door een mailtje te sturen naar smt@iab.nl
--- Einde ---