HolidayCheck lanceert nieuwe .nl website


BOTTIGHOFEN, 20091210 -- HolidayCheck lanceert officieel de vernieuwde nl site. De functionaliteit en het design zijn verbeterd, waardoor het gemakkelijker wordt voor de gebruikers om hotel- of cruisebeoordelingen te schrijven, vakantiefoto's en video's te uploaden en reiservaringen te delen met anderen.

"De lancering van de holidaycheck.nl site is uiterst belangrijk", vertelt Friedrich Scanzoni, Managing Director International. "Tien jaar geleden was HolidayCheck een klein Duits bedrijf gerund door een groepje vrienden, nu is het bedrijf één van de grootste Europese reisportalen, bestaande uit bijna 200 professionals en platformen in 10 verschillende talen."

Verbeteringen op het gebied van functionaliteit zijn direct zichtbaar op de startpagina. Het proces van het insturen van bijdragen is gestroomlijnd, waardoor het voor gebruikers eenvoudiger is en minder tijd kost om hun een beoordeling af te geven en daarbij foto's of video's te uploaden. Een andere functie is de mogelijkheid om hotels in een persoonlijke lijst op te slaan, waarna deze met elkaar kunnen worden vergeleken. De gebruiker krijgt zo een duidelijk overzicht van voor- en nadelen van de gekozen hotels.

Een feedback box is reeds beschikbaar op de website. Gebruikers kunnen HolidayCheck zo informeren over de fouten die zij tegenkomen of om wijzigingen te suggereren die direct zullen bijdragen aan de verbetering van de service die HolidayCheck biedt.

Gebruikers zijn niet de enigen die profiteren van de nieuwe website. De HotelManager, het kosteloze account dat speciaal gericht is op hoteliers, heeft ook een update gekregen. Naast de reeds bekende functies zoals het analyseren van eigen hotelprestaties, benchmarking, hotelnieuws en het becommentariëren van beoordelingen, zijn er een aantal nieuwe tools beschikbaar. Er zijn printbare vragenlijsten voor gasten die, na ingevuld te zijn, vervolgens met een tool in de HotelManager ingevoerd kunnen worden, en ook is het mogelijk om zes aanvullende vragen aan de online vragenlijst toe te voegen. Beide functies zijn bedoeld voor statistische doeleinden en alleen zichtbaar voor het hotel.

Met de nieuwe start van de Nederlandse site, wilt HolidayCheck enerzijds een vereenvoudigde en efficiëntere portaal bieden, waar gebruikers een volledig inzicht krijgen in hun vakantiebestemming en met het volste vertrouwen hun vakantie boeken, dankzij een database van meer dan 180.000 hotels wereldwijd. Anderzijds kunnen hoteliers beschikken over een platform dat zorgt voor een duidelijk overzicht en interactiviteit met hotelgasten.

Over HolidayCheck
Het in 1999 opgerichte HolidayCheck is één van de grootste reis gerelateerde internet portalen in Europa. Het heeft ca. 300.000 gebruikers en ontvangt ongeveer 150.000 bezoeken per dag. Het is een T*V-gecertificeerd bedrijf, waardoor kwaliteit, veiligheid en helderheid wordt gewaarborgd.

HolidayCheck heeft platformen beschikbaar in 10 talen en omvat meer dan 1.000.000 hotelbeoordelingen, 1.300.000 vakantiefoto's en 20.000 video's. Het hoofdkantoor van de onderneming is gevestigd in Zwitserland.





Ingezonden persbericht