Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Freshweb.nl verrast vriend en vijand: in december nog twee nieuwe vestigingen open!

7 december 2009

Freshweb.nl kan nu al terugkijken op een zeer succesvol 2009: de unieke versformule heeft dit jaar voor behoorlijk wat opschudding gezorgd bij diverse leveranciers aan met name de horeca. Freshweb.nl staat synoniem voor bestellen via internet, op tijd leveren, van onbesproken kwaliteit en voor de scherpste prijs. Onderscheidende dienstverlening waarmee Freshweb.nl zich duidelijk op de kaart heeft gezet. Letterlijk en figuurlijk!

"Mede door ons doordachte inkoopsysteem en onze unieke software kunnen wij binnen 24 uur een breed en diep assortiment aan versproducten leveren", aldus Jasper van Roon, directeur Freshweb.nl. Tot nu toe gebeurde dit vanuit de hoofdvestiging in Apeldoorn en vanuit vijf andere franchiselocaties in Nederland.

"Onze formule is zo'n succes dat we voor het einde van dit jaar nóg twee nieuwe vestigingen openen; één in Tilburg en één in Maastricht. Ons streven om in 2010 een volledige landelijke dekking te realiseren, komt hiermee weer een stapje dichterbij". Op dit moment leveren de diverse Freshweb.nl-vestigingen dagelijks meer dan 2.000 versproducten aan meer dan 500 horecabedrijven in Nederland, van (sterren)restaurant tot hotel en eetcafé.

"Voor zover we nu vooruit kunnen kijken, openen we voor het einde van het eerste kwartaal van 2010 nog zes extra vestigingen". Daarmee komt het totaal aantal franchisevestigingen op 13, maar wat Van Roon betreft is het eind nog niet in zicht! Hij komt daarom graag in gesprek met dynamische ondernemers die verstand hebben van versproducten óf die bereid zijn zich deze kennis zeer snel eigen te maken. "Ik daag iedereen uit die dit in zich heeft om contact met mij op te nemen", aldus Jasper van Roon, Freshweb.nl in Apeldoorn.

einde persbericht

Dit persbericht is ingestuurd door Tanja Offerein / TOtaal & tekst / 06-41737101