Ingezonden persbericht


Media alert
BT scoort met klantenservice tijdens uitreiking WCA awards

Tijdens de jaarlijkse World Communication Awards (WCA) uitreiking in London heeft BT de felbegeerde award voor 'best customer care' in de wacht gesleept. De communicatiedienstverlener - wereldwijd actief in meer dan 170 landen - bleek de beste in een sterk deelnemersveld dat verder bestond uit Deutsche Telekom, Global Crossing, Orange Business Services en SK Telecom.

De jury feliciteerde BT met de enorme prestatie om de gehele onderneming achter het 'Right First Time' programma te krijgen. Dit programma, dat de kern vormde van BT's inschrijving, richt zich op het verlenen van uitmuntende dienstverlening aan alle klanten, inclusief consumenten, internationaal opererende organisaties en andere leveranciers. De jury was vooral onder de indruk van de samenwerking tussen de verschillende business units en de concrete voorbeelden die werden aangedragen.

De 'best customer care'-categorie is een van de grootste en meest competitieve categorieën. BT won de award eerder in 2007, en ontving een eervolle vermelding in 2006.

Over het geheel genomen was BT dit jaar sterk vertegenwoordigd in de competitie; zo was BT genomineerd in de categorieën 'best technology foresight award', 'best wholesale carrier' en 'best new service'. De jaarlijkse awards onderscheiden bedrijven en individuen die verantwoordelijk zijn voor de innovaties, prestaties en nieuwe diensten die de toekomst van de communicatie-industrie helpen vormgeven. ###



Ingezonden persbericht