Ingezonden persbericht
VOOR DIRECTE PUBLICATIE
Geoscape helpt marketeers de consument in Europa te bereiken
Software-as-Service platform biedt direct inzichten in marketing-, media- en distributiekanalen in de Europese
Gemeenschap
Amsterdam, 2 dec.'09 - Geoscape Europe, de #1 aanbieder in marktinformatie diensten, data en technologie,
kondigt vandaag haar flagship product aan voor de Europese markt: het Geoscape® Intelligence System (GIS).
Dit online platform ondersteunt het maken van strategische en tactische beslissingen t.b.v. marketing-,
media-, distributie- en strategische planningen. Het Geoscape® Intelligence System Europe Edition bevat
waardevolle geografische analyse modules die een scala aan marktinformatie functies bieden binnen een
gebruiksvriendelijke omgeving.
Geschoeid op het succes van de Amerikaanse versie, biedt de Europese editie inzichten aan marketing- en
distributieprofessionals die zij nodig hebben in de hedendaagse concurrerende marktplaats. Voor het eerst in de
geschiedenis is het voor non-techneuten gemakkelijk om demografische-, economische- en retailanalyses over
heel Europa te verkrijgen.
Hoofdkenmerken van de GIS Europe Edition:
· Uitgebreide geo-demografische-, retail- en consumentendata voor meer dan 40 Europese landen
· Grensoverschrijdende Analyses voor multinationale toepassingen
· Uitgebreide locatiegerichte profielen van de doelgroepen
· Marktpotentie meten van nationaal- tot locaal (buurt) niveau
· Data wordt getoond in dynamische, kleur gecodeerde kaarten met wegen, landschappen, terreinen en satelliet
beelden
· Multi dimensionale database, detailweergaverapport met één druk op de knop
· R.O.I. analyses gebruikmakende van marktpotentie data en sales resultaten
· Wereldwijde toegang via een standaard internet browser - minimale instructies benodigd voor onmiddellijke
productiviteit
Over Geoscape Europe BV
Geoscape biedt een breed scala aan geografisch intelligente informatie oplossingen, die in het bijzonder van
toepassing zijn op het maximaliseren van multinationale business opportunities. Het aanbod valt normaal
gesproken in één van de volgende categorieën: data/informatie, software/systemen en services/consultancy.
Innovative market intelligence transformed into intelligent marketing and business advantage is de filosofie
achter Geoscape.