Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Uniserv biedt plug & play-integratie in Microsoft Dynamics CRM
Eenvoudige installatie van de Uniserv Data Quality Services - integratie in Siebel en salesforce.com binnenkort beschikbaar.
Pforzheim, 2 december 2009 - Uniserv, de grootste gespecialiseerde aanbieder van Data Quality-oplossingen in Europa, lanceert een plug & play-integratie van zijn interactieve Real Time Services in Microsoft Dynamics CRM 4.0. Met de plug & play-oplossing kunnen gebruikers vanaf nu adresgegevens valideren en automatisch corrigeren alsmede fouttolerant zoeken en verwijderen van doublures.
De installatie van de Uniserv Data Quality Services in het Customer Relationship Management (CRM)-systeem is eenvoudig en verloopt uiterst snel. De oplossing sluit zoveel mogelijk aan op reeds bestaande functionaliteiten, waaronder het verwijderen en samenvoegen van dubbele gegevens in het systeem. Daarnaast kunnen de services via het in Microsoft Dynamics CRM geïntegreerde customizing-tool geheel worden afgestemd op de wensen van de klant. Op die manier beschikken Microsoft Dynamics CRM-gebruikers net zo gemakkelijk over dezelfde Uniserv-functies om de kwaliteit van klantgegevens te waarborgen als dat al jaren voor onder andere SAP CRM het geval is.
Dankzij een plug & play-integratie kan Uniserv optimaal inspelen op zowel de sterk groeiende vraag naar Microsoft Dynamics CRM in het midden- en kleinbedrijf, als op het toenemende succes van het systeem bij grotere ondernemingen. Het aanbieden van eenvoudige integraties van Uniserv Data Quality Services in toonaangevende CRM-systemen past tevens in de strategie van Uniserv. Integraties in de CRM-oplossingen Siebel en salesforce.com volgen binnenkort.
Over Uniserv
Uniserv GmbH is de grootste specialist op het gebied van Data Quality-oplossingen in Europa en levert internationaal inzetbare software en services voor de kwaliteitsbewaking van klantgegevens bij Business Intelligence, CRM, Data Warehousing, eBusiness en Direct en Database Marketing. Met duizenden installaties wereldwijd ondersteunt Uniserv honderden klanten bij het optimaliseren van de Single View of Customer in hun klantendatabase.
Uniserv, opgericht in 1969, telt ruim 110 medewerkers. Vanuit het hoofdkantoor in Pforzheim en de vestiging in Parijs bedienen zij gerenommeerde klanten uit uiteenlopende branches, zoals ADAC, Allianz, BMW, Bertelsmann, Commerzbank, DBV Winterthur, Deutsche Bank, Deutsche Börse Group, France Telecom, Greenpeace, GEZ, Heineken, Johnson & Johnson, Nestlé, Otto, Payback, PSA Peugeot Citroën, T-Mobile, Time Life en Union Investment. Voor meer informatie: www.uniserv.com/nl.