Gemeente Ermelo


Klantcontactcentrum

Met ingang van 1 december is de naam van de afdeling Publiekzaken van de gemeente Ermelo verandert in Klantcontactcentrum. Maar niet alleen de naam verandert. Met de introductie van het klantcontactcentrum loopt de gemeente Ermelo vooruit op het kabinetsbesluit dat in 2015 inwoners voor al hun overheidsvragen terecht kunnen bij de gemeente. Hierdoor gaat de dienstverlening van de gemeente Ermelo merkbaar veranderen. Deze verandering is ook de basis geweest voor het ontwerp en inrichting van de nieuwe publiekshal van het gemeentehuis.

Of u nu een paspoort wilt verlengen, informatie over een bouwaanvraag wilt inwinnen of huishoudelijke hulp nodig hebt; Het klantcontactcentrum helpt u. U heeft altijd één aanspreekpunt. Ook kunt u bij het klantcontactcentrum terecht als u vragen heeft over de voortgang van uw aanvraag. De dienstverlening in het klantcontactcentrum is niet alleen persoonlijk. Ook schriftelijk, telefonisch en digitaal is de gemeente Ermelo u graag van dienst.

Wat kunt u op korte termijn van ons verwachten? Vanaf 2010 is het mogelijk om op afspraak, die gemaakt kan worden via internet rijbewijzen en reisdocumenten af te halen. U hoeft dan niet meer in de rij te staan en dat bespaart tijd.

Het klantcontactcentrum is elke dag open van 8.30 uur tot 12.30 uur en op donderdag van 12.30 uur tot 20.00 uur voor producten burgerzaken. Vanaf 15 januari is het klantcontactcentrum op woensdag voor producten van burgerzaken geopend van 13.30 uur tot 18.00 uur. Woensdagochtend is het klantcontactcentrum voor producten van burgerzaken gesloten.

Het klantcontactcentrum is iedere dag van 8.30 uur tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar en het digitaal loket is dagelijks 24 uur per dag te raadplegen.