Gemeente Ermelo
Klantcontactcentrum
Met ingang van 1 december is de naam van de afdeling Publiekzaken van
de gemeente Ermelo verandert in Klantcontactcentrum. Maar niet alleen
de naam verandert. Met de introductie van het klantcontactcentrum
loopt de gemeente Ermelo vooruit op het kabinetsbesluit dat in 2015
inwoners voor al hun overheidsvragen terecht kunnen bij de gemeente.
Hierdoor gaat de dienstverlening van de gemeente Ermelo merkbaar
veranderen. Deze verandering is ook de basis geweest voor het ontwerp
en inrichting van de nieuwe publiekshal van het gemeentehuis.
Of u nu een paspoort wilt verlengen, informatie over een bouwaanvraag
wilt inwinnen of huishoudelijke hulp nodig hebt; Het
klantcontactcentrum helpt u. U heeft altijd één aanspreekpunt. Ook
kunt u bij het klantcontactcentrum terecht als u vragen heeft over de
voortgang van uw aanvraag. De dienstverlening in het
klantcontactcentrum is niet alleen persoonlijk. Ook schriftelijk,
telefonisch en digitaal is de gemeente Ermelo u graag van dienst.
Wat kunt u op korte termijn van ons verwachten? Vanaf 2010 is het
mogelijk om op afspraak, die gemaakt kan worden via internet
rijbewijzen en reisdocumenten af te halen. U hoeft dan niet meer in de
rij te staan en dat bespaart tijd.
Het klantcontactcentrum is elke dag open van 8.30 uur tot 12.30 uur en
op donderdag van 12.30 uur tot 20.00 uur voor producten burgerzaken.
Vanaf 15 januari is het klantcontactcentrum op woensdag voor producten
van burgerzaken geopend van 13.30 uur tot 18.00 uur. Woensdagochtend
is het klantcontactcentrum voor producten van burgerzaken gesloten.
Het klantcontactcentrum is iedere dag van 8.30 uur tot 17.00 uur
telefonisch bereikbaar en het digitaal loket is dagelijks 24 uur per
dag te raadplegen.