Winnaar I Love Donors bekend
Fondsenwervers delen passie voor het vak
HOOFDDORP, 20091207 -- De campagne I Love Donors, onlangs gestart door SAZ Marketing Amsterdam, heeft in korte tijd veel losgemaakt. De vraag aan fondsenwervers in Nederland was: `Hoeveel hou jij van donateurs?' Dit heeft velen aan het denken gezet en mooie en ontroerende inzendingen opgeleverd.
De actie I Love Donors was een zoektocht naar de meest gepassioneerde fondsenwerver. Deze zoektocht kwam voort uit een sponsorschap van SAZ Marketing Amsterdam met het Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving (ISF). Het sponsorschap is aangegaan om de professionalisering van het vakgebied te stimuleren. Dit doet SAZ onder andere door het sponsoren van opleidingen.
"Wij vinden het belangrijk om kennis over te dragen en te investeren in de professionalisering van de branche en stimuleren dit al enige jaren door het sponsoren van opleidingen. SAZ was eerder al sponsor van het IFC en een van de oprichters van The Guy Stringer Developement and Bursary Fund", aldus Jeanette-Eesmann-Foster (SAZ).
Vanuit die gedachte gaat SAZ Marketing Amsterdam de komende periode de website www.ilovedonors.nl verdere invulling geven. I Love Donors wordt een plek waar vakgenoten uit verschillende organisaties elkaar kunnen inspireren door het delen van professionele kennis en de passie voor het vak.
De inzendingen voor de actie I Love Donors waren zeer uiteenlopend, maar alle motivaties hebben één ding gemeen: Passie voor het vak! En vooral: Passie voor donateurs. Iedere fondsenwerver zet natuurlijk alles op alles om zoveel mogelijk donateurs aan zijn goede doel te binden. Toch zijn sommige fondsenwervers nét iets gretiger en gepassioneerder. Die houden echt van hun donateurs.
De jury van I Love Donors vond Marike van Seeters van HomePlan de meest gepassioneerde fondsenwerver. Zij is de gelukkige winnaar van de ISF Beroepsopleiding Fondsenwerving B ter waarde van ¤ 4.400,-. Haar motivatie staat gepubliceerd op www.ilovedonors.nl
Ingezonden persbericht