Ingezonden persbericht
---
Amadeus Affinity Shopper wint industrie verkiezing tijdens PhoCusWright Travel Innovation Summit
De nieuwe Amadeus Extreme Search tool wint prestigieuze innovatieprijs in zware concurrentiestrijd van meer dan 30 andere inzendingen tijdens een live stemming
Hoofddorp, 1 december 2009: Amadeus, een toonaangevende leverancier van technologie en distributie oplossingen voor de reis- en toerisme-industrie, heeft met zijn Affinity Shopper product, de PhoCusWright reistechnologie innovatie award gewonnen. Affinity Shopper is ontwikkeld voor websites van luchtvaartmaatschappijen en is vorige week officieel gelanceerd. Het is de eerste Amadeus Extreme Search technologie oplossing, waarmee reizigers kunnen winkelen op websites van luchtvaartmaatschappijen met behulp van hun gewenste reiservaring in plaats van op basis van datum en bestemming.
Amadeus' laatste zoekproduct biedt een perfecte 'kruisbestuiving' tussen design en een technologische infrastructuur en stelt de gebruiker in staat verschillende uitdagingen aan te gaan o.a. op het gebied van vaststellen budget, soort van activiteit of plaats van bestemming; dit alles op een enkele pagina en met onmiddellijke respons. Reizigers die gebruik maken van Affinity Shopper kunnen hierdoor gemakkelijk antwoord verkrijgen op vragen als 'waar moet ik heen' en 'wat kan ik verwachten voor het budget dat ik heb gereserveerd'.
Denis Lacroix, Vice President Sales&e-Commerce Platforms bij Amadeus, toonde zich zeer verheugd over het winnen van deze prestigieuze verkiezing. "Wij menen met dit product een passende ondersteuning te geven aan zowel reizigers als luchtvaartmaatschappijen, die op deze wijze een nog sterkere band kunnen creëren met hun klanten. Daardoor zullen zij ook meer omzet kunnen genereren."
- Einde -