Persbericht
Wederom uitbreiding bij Trinicom
Wilp, 01 december 2009 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft Pim Zwaan en Rob Hengeveld aangesteld als respectievelijk projectmanager/consultant en manager Customer Success Center. Zwaan ondersteunt in deze functie klanten bij de realisering van een (multi)channel klantcontact strategie. Hengeveld is verantwoordelijk voor de verbetering van de kwaliteit van de Trinicom dienstverlening en het verhogen van de klanttevredenheid, wat onder meer betekent dat hij de supportdesk aanstuurt en optimaliseert.
Na de succesvolle afronding van zijn studie Master of Science in management aan de Business universiteit te Nyenrode is Drs. Ing. Pim Zwaan (28) begonnen bij DCE Consultants, waar hij hoofdzakelijk actief was in klantmanagement en procesverbeteringstrajecten. "Bij Trinicom versterk ik het Professional Services team, een uitdagende baan waarin ik klanten ondersteun bij de implementatie en optimalisatie van de Trinicom software en de hieraan verbonden aanvullende dienstverlening."
Ir. Rob Hengeveld (40) is na zijn studie procestechnologie gestart als systeemontwikkelaar bij de ABN AMRO. Daarna heeft hij jarenlang ervaring opgedaan als projectleider bij zowel ABN AMRO als EDS. Voor zijn indiensttreding bij Trinicom was Hengelveld werkzaam bij Westbury IT Services, waar hij verantwoordelijk was voor de implementatie van servicemanagement gerelateerde systemen bij diverse klanten. De verwachtingen die Hengelveld over zijn dienstverband bij Trinicom heeft zijn groots: "100% tevreden klanten aan het eind van 2010!"
"Beide heren vormen dankzij hun ervaring, expertise en frisse blik een uitstekende aanvulling op ons team," aldus Wilco Rietberg, directeur van Trinicom. "Wij zijn zeer verheugd dat Rob en Pim onze organisatie versterken en we zijn ervan overtuigd dat zowel bestaande als nieuwe klanten kunnen profiteren van hun enthousiaste, klantgerichte instelling."
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: trinicom@influx-pr.com, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale T5 Web selfservice. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie:
Ingezonden persbericht