De Persgroep
De Persgroep Nederland bouwt nieuwsorganisatie van de toekomst
30 november 2009
Vanaf 1 december 2009 heet PCM Uitgevers de Persgroep Nederland. De
dagbladenportefeuille van de Persgroep Nederland bestaat uit AD, de
Volkskrant, Trouw, NRC Handelsblad, nrc.next en per januari 2010 Het
Parool.
Vanaf 1 december 2009 heet PCM Uitgevers de Persgroep Nederland.
De dagbladenportefeuille van de Persgroep Nederland bestaat uit AD, de
Volkskrant, Trouw, NRC Handelsblad, nrc.next en per januari 2010 Het
Parool.
Het is de intentie NRC Media op korte termijn te verkopen. Ook voor de
boekendivisie wordt op dit moment een koper gezocht.
De bedrijfsonderdelen PCM Grafische Bedrijven, PCM Distributiebedrijf
en PCM Losse Verkoop zullen respectievelijk de naam de Persgroep
Printing, de Persgroep Distributie en de Persgroep Losse Verkoop
dragen. De advertentiemarkt wordt al sinds september onder de naam de
Persgroep Advertising bewerkt.