Makkelijker contact door dragen Fun t-shirt

01/12/2009 15:15

Large Popmerchandising BV

Rotterdam, 1 december 2009 - Een funshirt dragen helpt bij het leggen van eerste contacten.

Dat is de conclusie uit het onderzoek dat Large Popmerchandising onder haar sitebezoekers heeft gehouden. 60% van de deelnemers antwoordde op de vraag 'Het leggen van contacten gaat makkelijker wanneer je een funshirt draagt' met 'Ik denk het wel' of 'Zeker weten'.

Openingszin

Funshirts zijn t-shirts met opdruk. De afbeelding of spreuk maakt in één klap een statement of stijl van de drager duidelijk. 'Dat brengt mensen gemakkelijk op een openingszin' zegt Rob Willemse van Large. Van de opdruk valt meteen iets te 'vinden' en dus gaat een gesprek sneller over persoonlijkheidsverschillen of -overeenkomsten. Iets dat minder snel gebeurt na 'heb je een vuurtje voor me' of 'ken ik jou niet ergens van?'.

T-shirt als persoonlijke lay out

Blijkbaar houdt de vraag hoe je het makkelijkste contact maakt de merchandisefans nogal bezig. Het aantal reacties op de poll was overweldigend. 'Juist in deze tijd waar 'digitale ontmoetingen' aan de orde van de dag zijn, verleren jongeren het wellicht om ook 'live' te laten zien wie ze zijn. Als je tegenover elkaar staat kun je immers geen 'lay out' om je hoofd plaatsen.

Grappige, serieuze of exentrieke funshirts bieden uitkomst.' aldus Willemse.

Over Large

LARGE Popmerchandising is een in Nederland en België gevestigd postorderbedrijf dat zich richt op voornamelijk jongeren tussen de 14 en 24 jaar. LARGE is gespecialiseerd in muziekgerelateerde artikelen zoals: cd's, posters, shirts, caps, tassen sierraden, dvd's, en boeken. Ook biedt LARGE merkartikelen, zoals DC Shoes, Vans, Playboy, Overzeas. Tevens heeft LARGE een breed assortiment aan movies, figures, smokers artikelen, babyshirts, funshirts, fun artikelen en gadgets.





http://www.large.nl