Warchild
Tim Akkerman opent Friendship Store van War Child
27 november 2009 - Op maandag 30 november lanceert War Child samen met
Tim Akkerman in de Bijenkorf in Den Haag de Friendship Store. Een
volledig gesponsord winkelconcept met een alternatief cadeau-idee voor
de feestmaand: de Friendship Box!
Logo Friendship Store Geef je vriendschap cadeau
War Child nodigt het winkelend publiek dit jaar uit om met Sinterklaas
en Kerst vriendschap cadeau te doen: geen materieel product maar het
gevoel van vriendschap, verpakt in een mooi doosje die je cadeau kunt
doen aan een ander.
Tim Akkerman
Tim Akkerman is ambassadeur van Den Haag War Child City. Hij zal
tijdens de lancering meteen de mouwen opstropen en de eerste
Friendship Boxes aan het winkelend publiek verkopen. Frits Huffnagel,
wethouder Citymarketing van Den Haag, koopt de eerste Friendship Box!
Het cadeaudoosje is verkrijgbaar in diverse filialen van de Bijenkorf,
op Schiphol Plaza en online: www.friendshipstore.nl.
Tim Akkerman Vriendschap
Tim: "Vriendschap is zo verschrikkelijk belangrijk. Met de Friendship
Box kun je je vrienden en familie op een hele sympathieke manier laten
weten dat je ze waardeert. Én je steunt er ook nog eens direct de
projecten van War Child mee. Geweldig! Want als ambassadeur van Den
Haag War Child City én als vader weet ik hoe belangrijk het werk van
War Child is."
De Friendship Box
De Friendship Box kost 15 euro. Dit bedrag gaat volledig naar
projecten van War Child dankzij de 100% sponsoring door talloze
bedrijven: o.m. Doom & Dickson, Keja Donia, de Bijenkorf, Amsterdam
Airport Schiphol, mvRO, Remmert Dekker, Tempo-Team, EURasyPin,
Dimagroup en Full Colour. De online campagne is ontwikkeld door
Supersteil en Qball.
Den Haag War Child City
Den Haag, stad van vrede en recht, is een jaar lang Den Haag War Child
City. Tal van evenementen komen in het teken van War Child te staan,
waarbij geld wordt ingezameld om minimaal 50.000 oorlogskinderen een
nieuwe toekomst bieden. Tim is één van de zes Haagse ambassadeurs die
zich inzetten om dit doel te bereiken.
Lancering: maandag 30 november, 14.00-14.45 uur, De Bijenkorf, Den
Haag.