KLM kiest weer voor Onetomarket
ARNHEM, 20091030 -- Luchtvaartmaatschappij KLM (onderdeel van de Air France-KLM groep) heeft gekozen om de samenwerking met het huidige online marketingbureau Onetomarket voort te zetten. Het bedrijf uit Arnhem heeft hiermee de opdracht verworven om ook de komende jaren de zoekmachine marketing van KLM te mogen verzorgen.
Onetomarket verzorgt sinds 2004 search marketing activiteiten wereldwijd voor meer dan de helft van de KLM.com landen-websites. Dit betreft zowel het adverteren in verschillende zoekmachines, als het optimaliseren van KLM.com voor topposities in de zoekresultaten. Hier is onder andere de KLM Destination Guide uit voortgevloeid.
Jac van Ommen, CEO Onetomarket, zegt over de laatste contractonderhandelingen: "Als bestaande marketing partner is het soms lastig om je meerwaarde opnieuw duidelijk te maken omdat de concurrenten vaak gouden bergen beloven om maar binnen te komen."
Emily Hardy, Internet Marketing Manager E-Commerce bij KLM: "Zoekmachinemarketing vereist zowel specialistische kennis als ook begrip voor de rol van search in het crossmediale landschap. Op basis van behaalde resultaten maar ook door de goede samenwerking, is het de ambitie om dit de komende jaren samen verder uit te bouwen.
"Het feit dat KLM opnieuw voor ons gekozen heeft is een beloning voor het enthousiasme van het team en de resultaten die we behalen met deze campagnes". Ook voor de nieuwe periode is de lat hoog gelegd. Voor Onetomarket wederom een uitdaging om deze doelstellingen te behalen," aldus Jac van Ommen.
Onetomarket BV
Ingezonden persbericht