PERSBERICHT
Rotterdam, 17 september 2009
DM-days Maastricht belooft een succes te worden; al meer dan 100 aanmeldingen!
Het bijzondere DM-days congres dat Direct Marketing vereniging DeMeter op 30 & 31 oktober a.s. in Maastricht organiseert, belooft een waar succes te worden. Ruim anderhalve maand voor het congres hebben al 110 marketeers uit heel Nederland en België zich ingeschreven. Nu ook het complete programma van topsprekers bekend is, verwacht DeMeter dit aantal zelfs nog zal verdubbelen.
Sprekers
De vijf top sprekers van het congres zullen onder leiding van dagvoorzitter Wim Andréa (Clockwork), die overigens zijn vijf jarig jubileum als dagvoorzitter in Maastricht heeft, de bezoekers inspireren over onderwerpen als: ondernemerschap, doorzettingsvermogen en creativiteit binnen dialoog marketing. We stellen ze graag aan u voor:
* Ton van Eijk - Retailstrateeg Wehkamp (daarvoor o.a. voor Hema, V&D en Ahold)
* Tobias Walraven - Algemeen directeur Dutch Water Dreams
* Olivier Wegloop - Creatief directeur Boomerang (o.a. Boomerang, NL Unlimited & Radio Decibel)
* Keith Wiser - Direct Marketeer of the year 2009 South Africa - via Skype
* Xavier Verellen - Commercieel Directeur van De Persgroep (o.a. Parool, PCM, Q-Music & VTM
* België)
Bijzondere insteek
Het congres wordt geheel georganiseerd in de stijl van DeMeter, te weten: een hoog niveau, voor een lage toegangsprijs (¤ 125,-). 'Ons doel was om een belangrijke traditie binnen DM in stand te houden en het voorloopt tot nu toe zeer voorspoedig. Vanuit alle hoeken van de branche hebben wij positieve reacties gekregen dat wij ervoor hebben gezorgd dat ook dit jaar marketeers samen kunnen komen in Maastricht om kennis te vergaren en te netwerken tot in de late uurtjes. Dat dit zich ook vertaald in een flink aantal aanmeldingen doet ons goed en wij kijken dan ook met veel plezier uit naar 30 & 31 oktober', aldus Robin Riemslag, voorzitter van DeMeter.
Vrienden van Maastricht
Onder de 110 marketeers bevinden zich maar liefst 21 sponsoren die zich als 'Vrienden van Maastricht' hebben aangemeld. Het sponsorpakket 'Vriend van Maastricht' kost slechts ¤ 550,-, inclusief 2 toegangskaarten t.w.v. ¤ 250. Zichtbaarheid tijdens het evenement is dus voor iedereen mogelijk. Bezoekers kunnen het congres bezoeken voor slechts ¤ 125 (vroegboektarief).
Voor meer informatie over het sponsorpakket, programma, de sprekers en uiteraard om direct in te schrijven, kan men terecht op
Over DeMeter
DeMeter is een direct-marketing vakvereniging. We willen een platform bieden waar ruimte is voor activiteiten waarmee men de praktische DM-kennis vergroot en op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen. Zo'n platform biedt ook veel mogelijkheden om in een ongedwongen sfeer contacten te leggen en ervaringen uit te wisselen. De netwerkfunctie van het DeMeter-lidmaatschap wordt dan ook door de leden als een groot pluspunt ervaren. Zie ook
EINDE PERSBERICHT
----------
Noot voor de redactie,