Consumentenbond
---
30 oktober 2009
Webwinkel 4Allclients failliet
Webshop 4Allclients is op 28 oktober failliet verklaard. Consumenten
die van het bedrijf nog geld of een product tegoed hebben, kunnen hun
vordering schriftelijk indienen bij de curator. De Consumentenbond
startte 22 oktober een groepsactie om de klachten over 4Allclients op
te lossen, vanwege het faillissement wordt deze niet voortgezet.
Deelnemers aan de actie worden door de bond nader geïnformeerd.
4Allclients was al geruime tijd negatief in het nieuws, onder andere
door klachten over levering, terugbetaling en bereikbaarheid. Nu het
bedrijf failliet is, kunnen consumenten hun vorderingen op 4Allclients
indienen bij de curator, mr. H.F.J. Maissan van Robers Advocaten, bij
voorkeur per email: info@robersadvocaten.nl. De kans dat consumenten
hun geld terug krijgen, is bij dit soort faillissementen echter klein.
---