AMSTERDAM RAI GOED VERTEGENWOORDIGD BIJ NOMINATIES EXPOJAARPRIJS
22 okt 2009
Amsterdam RAI is goed vertegenwoordigd bij de nominaties voor de
Nationale ExpoJaarprijs 2009. Amsterdam RAI of deelnemers aan
evenementen van de RAI zijn in drie van de vier basiscategorieën
genomineerd voor de prestigieuze prijs. De ExpoJaarprijs is de
nationale erkenning voor zowel het meest succesvolle beursconcept als
de meest succesvolle beursdeelname.
Â
De Nationale ExpoJaarprijs kent vier basiscategorieën: voor beurs- of
eventconcept en beurs- of conceptdeelname, beide verdeeld in
business-to-business en business-to-consumer. Daarnaast is er voor het
tweede jaar op rij een vijfde âSpecial Categoryâ in het leven
geroepen.
Â
Vier nominaties
Art Amsterdam en AutoRAI 2009 maken beide kans op de titel beste
business-to-consumer beursconcept 2009. In de categorie
business-to-business beursconcept is de deelname van de gemeente
Almere op de vastgoedbeurs PROVADA in de RAI genomineerd. Tot slot is
de beursdeelname van Koninklijke Landmacht op de Huishoudbeurs 2009
niet onopgemerkt gebleven en genomineerd in de categorie âBeste beurs-
of eventdeelname business-to-consumerâ.
Â
Marketingcommunicatiemix
Hadewych Versnel, Manager Marketing, Communicatie & PR van Amsterdam
RAI: âWij doen er alles aan om het medium live communicatie een
succesvol integraal onderdeel te laten zijn binnen de totale
marketingcommunicatiemix. Het succes van een beurs is afhankelijk van
de inspanningen van al onze stakeholders. De nominaties van onze
beursdeelnemers zijn daarom minstens zo belangrijk als de nominaties
van onze eigen beurzen.â
Zo won de RAI in 2008 bij de ExpoJaarprijs in twee categorieën: HISWA
met het inzetten van de virtuele wereld, zoals het Habbo hotel en OHRA
voor haar integrale marketingaanpak rondom Negenmaandenbeurs.
Â
De winnaars van de Nationale ExpoJaarprijs 2009 worden op woensdag 9
december aanstaande in het nieuwe Elicium van Amsterdam RAI bekend
gemaakt. Meer informatie is te vinden op www.expojaarprijs.nl.
*
Amsterdam RAI