Amsterdam RAI

AMSTERDAM RAI GOED VERTEGENWOORDIGD BIJ NOMINATIES EXPOJAARPRIJS

22 okt 2009

Amsterdam RAI is goed vertegenwoordigd bij de nominaties voor de Nationale ExpoJaarprijs 2009. Amsterdam RAI of deelnemers aan evenementen van de RAI zijn in drie van de vier basiscategorieën genomineerd voor de prestigieuze prijs. De ExpoJaarprijs is de nationale erkenning voor zowel het meest succesvolle beursconcept als de meest succesvolle beursdeelname.
Â
De Nationale ExpoJaarprijs kent vier basiscategorieën: voor beurs- of eventconcept en beurs- of conceptdeelname, beide verdeeld in business-to-business en business-to-consumer. Daarnaast is er voor het tweede jaar op rij een vijfde âSpecial Categoryâ in het leven geroepen.
Â
Vier nominaties
Art Amsterdam en AutoRAI 2009 maken beide kans op de titel beste business-to-consumer beursconcept 2009. In de categorie business-to-business beursconcept is de deelname van de gemeente Almere op de vastgoedbeurs PROVADA in de RAI genomineerd. Tot slot is de beursdeelname van Koninklijke Landmacht op de Huishoudbeurs 2009 niet onopgemerkt gebleven en genomineerd in de categorie âBeste beurs- of eventdeelname business-to-consumerâ.
Â
Marketingcommunicatiemix
Hadewych Versnel, Manager Marketing, Communicatie & PR van Amsterdam RAI: âWij doen er alles aan om het medium live communicatie een succesvol integraal onderdeel te laten zijn binnen de totale marketingcommunicatiemix. Het succes van een beurs is afhankelijk van de inspanningen van al onze stakeholders. De nominaties van onze beursdeelnemers zijn daarom minstens zo belangrijk als de nominaties van onze eigen beurzen.â
Zo won de RAI in 2008 bij de ExpoJaarprijs in twee categorieën: HISWA met het inzetten van de virtuele wereld, zoals het Habbo hotel en OHRA voor haar integrale marketingaanpak rondom Negenmaandenbeurs. Â
De winnaars van de Nationale ExpoJaarprijs 2009 worden op woensdag 9 december aanstaande in het nieuwe Elicium van Amsterdam RAI bekend gemaakt. Meer informatie is te vinden op www.expojaarprijs.nl.


*