Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Unamic/HCN wederom genomineerd voor
FD Gazellen Award
Dinsdag 27 Oktober 2009
Facilitair dienstverlener op het gebied van klantprocessen Unamic/HCN
is voor het tweede jaar op rij genomineerd voor een FD Gazellen Award.
Vorig jaar nam de contactcenter organisatie een Gouden FD Gazelle in
ontvangst. Met een omzetgroei van 206% over de jaren 2005 - 2007 was
Unamic/HCN in de omzetklasse "middelgroot' het best presterende
bedrijf in de provincie Flevoland.
Het hoofdkantoor van Unamic/HCN bevindt zich in Almere echter de
organisatie beschikt over een groot aantal eigen contactcenters in de
Benelux en ook offshore in Suriname en Turkije. Verder verzorgt de
organisatie de operationele uitvoering van inhouse contactcenters op
de locatie van een aantal opdrachtgevers.
De FD Gazellen Awards zijn een initiatief van het Financiële Dagblad
en Graydon en worden toegekend aan bedrijven die een forse omzetgroei
laten zien gemeten over drie aaneensluitende jaren. Het hoofdcriterium
is een omzetgroei van minimaal 20% over een periode van drie jaar. De
omzetgroei dient ononderbroken te zijn over deze periode van drie jaar
en in het eerste jaar behoort de omzet minimaal EUR 100.000, - te
bedragen. Het laatste jaar dient het nettoresultaat positief te zijn.
Dit jaar wordt de omzetgroei over de jaren 2006, 2007 en 2008
beoordeeld.
---
Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied
van outsourcing van klantprocessen, zowel in B-to-C als B-to-B
omgevingen. De organisatie beschikt niet alleen over eigen
contactcenters in België, Nederland, Turkije en Suriname maar voert
ook bij opdrachtgevers inhouse contactcenter operaties middels
co-sourcing constructies. Naast klantprocessen gericht op
inbound-diensten zoals klantenservice en technische helpdesk worden
outbound activiteiten uitgevoerd die zich richten op retentie,
upselling en cross-selling. Verder beschikt Unamic/HCN over een
gespecialiseerde Business Unit die zich richt op outsourcing van
`transactiegericht' klantcontact zoals facturatie en creditmanagement
en een Business Unit die zich bezig houdt met interim management,
training/coaching en consultancy activiteiten op het gebied van
klantcontact en klantprocessen. Kijk voor meer informatie op
www.unamic.com