CitySavvy adviseert Empac bij pan-Europese communicatie
LONDEN, 20091027 -- CitySavvy, het pan-Europese bureau voor financiële en bedrijfscommunicatie, gaat Empac European Metal Packaging adviseren en ondersteunen bij het uitzetten van een PR-strategie.
Empac is de gezamelijke stem van fabrikanten van metalen verpakkingen door heel Europa, en is verantwoordelijk voor het promoten van alle voordelen van verpakken in metaal. Empac verenigt bedrijven die op nationaal niveau diverse soorten metalen verpakkingen produceren voor onder meer voedingsmiddelen, verf, spuitbussen en `twist-off'-sluitingen (zie voor meer informatie www.empac.eu).
"We zijn verheugd dat wij CitySavvy's internationale aanpak en aanzienlijke strategische kwaliteiten kunnen aanwenden om producenten, consumenten en toezichthouders te informeren over de vele vordelen en ongeëvenaarde duurzaamheid van metaalverpakking," zegt Gordon Shade, CEO van Empac.
Jana Sanchez (CEO) en Ruth Reynolds (Director) gaan Empac begeleiden. Sanchez: "CitySavvy vindt het geweldig betrokken te zijn bij een organisatie die zich sterk maakt voor duurzaam verpakken, en we kijken er dan ook naar uit om ons in te zetten voor Empacs doelen."
CitySavvy, opgericht in 2005, biedt een ruim assortiment communicatie- en PR-diensten aan een breed klantenportfolio met onder meer Gruppo Campari, Heineken, Deloitte, The Riverside Company, ARCADIS en ING Wholesale Banking. Door de recente fusie met financieel-communicatieadviesbureau Investor Voice is een bedrijf ontstaan dat toonaangevend is in de financiële en bedrijfscommunicatie.
Ingezonden persbericht