Wie heeft het beste idee voor de toekomst van de luchtvaart
Amstelveen - 26-10-2009
Amsterdam Airport Schiphol en Hyves dagen jong talent uit om hun kijk
op de toekomst van de luchtvaart te geven. Het beste idee om de
luchtvaart nog leuker, sneller, efficiënter en duurzamer te maken, kan
rekenen op een World Business Class reis rond de wereld voor twee
personen.
KLM en Amsterdam Airport Schiphol investeren al jaren met veel succes
in de verbetering van de reiservaring in de lucht en op de grond. Ook
zijn op het gebied van duurzaamheid al vele initiatieven genomen. Om
op beide gebieden tot leidende spelers in de luchtvaart te blijven
behoren, willen KLM en Amsterdam Airport Schiphol ook jong talent
aanspreken om nieuwe ideeën te stimuleren. KLM en Amsterdam Airport
Schiphol hebben daarom besloten een wedstrijd uit te schrijven voor
jongeren tussen de 15 en 25 jaar. Op een speciale Hyves pagina
(creativechallenge.hyves.nl) kunnen de inzenders informatie vinden
over de spelregels en de achtergrond van de wedstrijd. Ook kunnen ze
hun idee of ontwerp via deze pagina mailen.
De wedstrijd loopt tot en met 30 november. Een jury bestaande uit
experts uit de top van design, business, media, reizen en events
beoordeelt de beste inzendingen. In de tweede helft van december
worden de winnaars bekendgemaakt.
De hoofdprijs is twee "Round the World tickets" in Business Class.
Voor de nummers twee en drie zijn ook tickets beschikbaar: een
tweepersoons wereldreis in de Economy Class en twee tickets naar een
intercontinentale bestemming naar keuze. Beide winnaars reizen in de
speciale Economy Comfort Zone.