KLM



Wie heeft het beste idee voor de toekomst van de luchtvaart

Amstelveen - 26-10-2009

Amsterdam Airport Schiphol en Hyves dagen jong talent uit om hun kijk op de toekomst van de luchtvaart te geven. Het beste idee om de luchtvaart nog leuker, sneller, efficiënter en duurzamer te maken, kan rekenen op een World Business Class reis rond de wereld voor twee personen.

KLM en Amsterdam Airport Schiphol investeren al jaren met veel succes in de verbetering van de reiservaring in de lucht en op de grond. Ook zijn op het gebied van duurzaamheid al vele initiatieven genomen. Om op beide gebieden tot leidende spelers in de luchtvaart te blijven behoren, willen KLM en Amsterdam Airport Schiphol ook jong talent aanspreken om nieuwe ideeën te stimuleren. KLM en Amsterdam Airport Schiphol hebben daarom besloten een wedstrijd uit te schrijven voor jongeren tussen de 15 en 25 jaar. Op een speciale Hyves pagina (creativechallenge.hyves.nl) kunnen de inzenders informatie vinden over de spelregels en de achtergrond van de wedstrijd. Ook kunnen ze hun idee of ontwerp via deze pagina mailen.

De wedstrijd loopt tot en met 30 november. Een jury bestaande uit experts uit de top van design, business, media, reizen en events beoordeelt de beste inzendingen. In de tweede helft van december worden de winnaars bekendgemaakt.

De hoofdprijs is twee "Round the World tickets" in Business Class. Voor de nummers twee en drie zijn ook tickets beschikbaar: een tweepersoons wereldreis in de Economy Class en twee tickets naar een intercontinentale bestemming naar keuze. Beide winnaars reizen in de speciale Economy Comfort Zone.