Ervaringen delen over meest afgesloten diensten via internet


AMSTERDAM, 20091023 -- Consumenten hebben voortaan de mogelijkheid om online ervaringen te delen over de vijf meest afgesloten diensten via het wereldwijde web. De website www.consublad.nl maakt het namelijk mogelijk om over deze diensten, verzekeringen, hypotheken, leningen, gsm abonnementen en internet abonnementen, zowel ervaringen te plaatsen als lezen.

De website betreft een totaalconcept dat in Nederland niet bestaat. Er wordt gericht op de vijf meest afgesloten diensten via het internet; verzekeringen, hypotheken, leningen, gsm abonnementen en internet abonnementen.

"Wij willen consumenten beschermen tegen aanbieders die te veel geld vragen. De beste manier hiervoor is om de ervaringen van andere consumenten online beschikbaar te stellen", zo zegt Henk van Lohuizen, eigenaar van de website. Het doel van www.consublad.nl is dus om het consumenten in alle objectiviteit gemakkelijker te maken bij keuzes omtrent de vijf meest afgesloten diensten via het internet.

De geplaatste ervaringen worden dagelijks gemodereerd en gecontroleerd om gerichte zwartmakerij te voorkomen. Dit houdt niet in dat alle negatieve ervaringen worden verwijderd, echter de ervaringen met extreme zwartmakerij wel.

ConsuBlad.nl