Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Tele'Train feliciteert gediplomeerden Erkend Opleiden bij TDA
Vrijdag 23 Oktober 2009
Telecom Direct Almere B.V (TDA) is een toonaangevend customer care
center in de Nederlandse markt en richt zich op communicatie in de
breedste zin van het woord: het afhandelen van zowel telefoon, e-mail
als sms-verkeer en het leveren van de daarbij passende trainingen en
consultancy.
"Kwaliteit in alles wat je doet!" is de bedrijfsgarantie die TDA haar
klanten biedt. Passend bij deze missie zoekt TDA voortdurend naar
mogelijkheden om haar kwaliteit te verbeteren. Opleiden van
medewerkers is één van de instrumenten die zij daarbij inzetten.
De drie kernwaarden die centraal staan binnen dit proces:
1. Focus: Klant staat centraal, Resultaat
2. Houding: Enthousiast, Daadkrachtig
3. Stijl: No-nonsense, Open en directe communicatie
Tele'Train kon helemaal zich vinden in deze visie en is in gesprek
gegaan met TDA over de mogelijkheid om de MBO-opleiding Klantcontact
Medewerker aan de medewerkers aan te bieden. Iets meer dan een jaar
geleden zijn we deze samenwerking vol goede moed gestart. Nu kunnen
TDA en Tele'Train met trots melden dat nu, 100% van de deelnemers hun
diploma en/of certificaat heeft behaald. Dit was een enorme inspanning
door de medewerkers waar beide organisaties veel respect voor hebben.
De inhoud van deze MBO3-opleiding bevat naast de klassikale lessen en
e-learning, ook een aantal ontwikkelopdrachten en het opbouwen van een
portfolio bij. De opleiding werd door de medewerkers afgerond met het
doen van een 'proeve van bekwaamheid'. In deze proeve lieten de
medewerkers zien dat zij het vak Klantcontact Medewerker met al haar
facetten voldoende beheersen. Iets wat deze medewerkers met vlag en
wimpel hebben doorstaan.
Daarom doormiddel van dit persbericht; Nogmaals gefeliciteerd met
jullie fantastische prestatie! tussen enerzijds de eigen UPC-trainers
en anderzijds de trainers van Philipse Business School."