Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
SAP-dienstverlener myBrand benoemt Seger Theuns tot commercieel directeur
Geertruidenberg, 20 oktober 2009 - SAP-dienstverlener myBrand heeft Seger Theuns benoemd tot commercieel directeur. Hij is verantwoordelijk voor de werving van nieuwe klanten en het beheer van de bestaande relaties van myBrand. Seger zal zich daarbij richten op het verder uitbouwen van de verkoop en marketing, waar myBrand gezien de snelle en succesvolle groei nu behoefte aan heeft.
"De cultuur, normen en waarden en de kwaliteitsfocus van myBrand als geïntegreerde SAP-dienstverlener hebben er toe geleid dat ik graag deel wilde uitmaken van deze organisatie. myBrand streeft naar lange termijn relaties met zijn opdrachtgevers en dat zie je terug in de aanpak van relatiemanagement en in de medewerkers van de organisatie. Bij myBrand werken het hoogste aantal senior SAP-consultants in de Nederlandse markt, wat in combinatie met de cultuur en het feit dat 70% van de aandelen is ondergebracht bij de medewerkers leidt tot een bijzonder energieniveau. Ik ben heel gedreven om een concrete bijdrage te leveren aan het succes van myBrand's opdrachtgevers en de organisatie zelf. Het aangaan van relaties met nieuwe klanten en het uitstekend bedienen van bestaande relaties zijn hierbij belangrijke pijlers", zegt Seger Theuns. "Daarnaast vind ik het marktsegment waarin myBrand actief is interessant. De organisatie richt zich op de corporate midmarket en heeft bewezen dit segment goed en integraal te kunnen bedienen. Het gemiddelde cijfer dat klanten de dienstverlening van myBrand geven, is een 8 en dat bevestigt de kwaliteit van hun aanpak".
Voor zijn komst naar myBrand was Seger in verschillende functies 14 jaar werkzaam bij SAP-dienstverlener Eclectic International. Zijn laatste functie bij Eclectic was Managing Director.
Over myBrand
myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, support en exploitatie. De integrale SAP-dienstverlener combineert een brede kennis van zaken met een pragmatische aanpak en veel ervaring en richt zich vooral op de corporate midmarket. myBrand werd opgericht in 2004 en heeft vestigingen in Geertruidenberg en Oegstgeest. Er werken ongeveer 140 mensen.
Voor meer informatie: www.mybrand.nl
Ingezonden persbericht