Ingezonden persbericht


Persbericht

NESCAFÉ Dolce Gusto introduceert Pop Art en Matt Purple machines Koffie en kleur in huis tijdens koude winterdagen

Na een succesvol jaar komt NESCAFÉ Dolce Gusto met drie nieuwe Pop Art-kleuren; oranje, lila en lime groen. De kunststroming Pop Art, afgeleid van 'popular art', is in de jaren '50 ontstaan en staat bekend om de kleurrijke afbeeldingen van alledaagse gebruiksvoorwerpen. De vrolijke Pop Art-machines van NESCAFÉ Dolce Gusto brengen koffie en kleur in huis tijdens de winterdagen. Binnen een handomdraai tovert de machine een latte macchiato, cappuccino, espresso of caffè lungo op tafel. De praktische capsules zijn gevuld met pure Arabica-bonen waardoor de koffie heerlijk van smaak is.

Dolce Gusto in matt purple
Naast de Pop Art-kleuren komt NESCAFÉ Dolce Gusto ook met een matt deep purple variant. Donkerpaars is een warme en harmonieuze kleur en daarom is deze machine tijdloos mooi. Smaakvariant: Chococino
Speciaal voor de wintermaanden heeft NESCAFÉ Dolce Gusto Chococino, romige chocolade met een smeuïge melkschuimlaag. Deze wintersmaak is zowel online als in de supermarkt verkrijgbaar.

Verkoopinformatie
NESCAFÉ Dolce Gusto is verkrijgbaar bij diverse elektronicazaken (MediaMarkt, BCC, Blokker etc). Adviesprijs vanaf ¤ 139,-. De capsules zijn gewoon verkrijgbaar in de supermarkt. De verkoopadviesprijs per doos met 16 capsules is ¤ 4,69. Exclusieve online Dolce Gusto shop
In de Dolce Gusto online shop is alles te vinden om thuis de echte koffiebar-beleving te creëren. De smaken Lungo Decaf, Espresso Intenso, Mocha en kopjes, glazen én andere accessoires zijn exclusief verkrijgbaar in deze online shop. Vanaf november is alleen online de nieuwe smaak CafèCrema Grande te bestellen.

www.dolce-gusto.nl

Noot voor redacties,

Ingezonden persbericht