Na een oriëntatie van een aantal mediabureau's heeft GroentenFruit Bureau gekozen voor de Media Maatschap als vaste mediapartner. De driejarige samenwerking start per 1 september 2009. GroentenFruit Bureau wil haar media-activiteiten van de campagnes meer op elkaar afstemmen en kiest er daarom voor deze te centraliseren. De Mediamaatschap zal de media-inkoop verzorgen voor o.a. de introductiecampagne 2x2 '2 ons groenten en 2 keer fruit', Zomerfruit, Vers verwerkte groenten en Werkfruit.
GroentenFruit Bureau denkt in de Media Maatschap de juiste partner te hebben gevonden. "De persoonlijke aanpak, het crossmediale 'doelgroepdenken' en de creativiteit met de nieuwste mediamiddelen trok ons zeer aan", aldus Silvia van den Aardweg, verantwoordelijk voor media bij GroentenFruit Bureau.
De Media Maatschap is een fullservice mediabureau die hun cliënten persoonlijk voorzien van de meest effectieve en efficiënte mediamiddelenstrategieën. Daarnaast verzorgen zij de media-inkoop van deze mediaplannen. Willem Jan Nouwens namens de Media Maatschap, "Wat ons zo aansprak aan GroentenFruit Bureau is de juiste fit tussen bureau en cliënt, maar ook de professionele manier waarop GroentenFruit Bureau haar communicatie-activiteiten aanpakt en inricht."
Noot voor redacties
GroentenFruit Bureau
GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte