Ingezonden persbericht


Na een oriëntatie van een aantal mediabureau's heeft GroentenFruit Bureau gekozen voor de Media Maatschap als vaste mediapartner. De driejarige samenwerking start per 1 september 2009. GroentenFruit Bureau wil haar media-activiteiten van de campagnes meer op elkaar afstemmen en kiest er daarom voor deze te centraliseren. De Mediamaatschap zal de media-inkoop verzorgen voor o.a. de introductiecampagne 2x2 '2 ons groenten en 2 keer fruit', Zomerfruit, Vers verwerkte groenten en Werkfruit.

GroentenFruit Bureau denkt in de Media Maatschap de juiste partner te hebben gevonden. "De persoonlijke aanpak, het crossmediale 'doelgroepdenken' en de creativiteit met de nieuwste mediamiddelen trok ons zeer aan", aldus Silvia van den Aardweg, verantwoordelijk voor media bij GroentenFruit Bureau.

De Media Maatschap is een fullservice mediabureau die hun cliënten persoonlijk voorzien van de meest effectieve en efficiënte mediamiddelenstrategieën. Daarnaast verzorgen zij de media-inkoop van deze mediaplannen. Willem Jan Nouwens namens de Media Maatschap, "Wat ons zo aansprak aan GroentenFruit Bureau is de juiste fit tussen bureau en cliënt, maar ook de professionele manier waarop GroentenFruit Bureau haar communicatie-activiteiten aanpakt en inricht."

Noot voor redacties

GroentenFruit Bureau
GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes in binnen- en buitenland wordt het het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevordert. GroentenFruit Bureau streeft er naar elke consument de dagelijkse norm '2 ons groenten, 2 keer fruit' te laten eten. Om de consument te verleiden start in 2010 de promotiecampagne 2x2. Op een positieve en speelse manier zal worden ingespeeld op het gebrek aan kookkennis en bereidingsvaardigheden en worden er nieuwe gezonde snackmomenten gecreërd. ________________________________________________________________________________________________________________________________