Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Jules Deelder zweert bij zwart
Deelder draait opnieuw mee in nieuwe commercial 'Robijn doet de was bij...’

Rotterdam, maandag 19 oktober 2009 - Jules Deelder schittert in de nieuwe 'Robijn doet de was bij...'-commercial. Als er iemand staat voor zwart, dan is het Jules. Hij gaat altijd in het zwart gekleed. Kleur zal je zelden bij hem tegenkomen. Robijn deed niet eerder tweemaal de was bij dezelfde BN'er. Maar voor de nieuwe Robijn Black Velvet variant binnen de Klein & Krachtig-reeks viel de keuze opnieuw op de nachtburgemeester van Rotterdam, Jules Deelder. Black Velvet is zijn oogappel; hij begreep al niet waarom Robijn niet eerder bij hem op de stoep stond met de kleinere variant van Robijn Black Velvet. De nieuwe commercial met Jules is vanaf vanavond voor het eerst te zien op de Nederlandse televisie.

Marit van der Laan, Brand Manager Robijn: "Bij Jules Deelder denk je direct aan zwart, stijlvol en onberispelijk gekleed. En wat mooi zwart is, moet mooi blijven, dat weet Jules als geen ander. Daarom stond Robijn als eerste bij hem voor de deur om hem persoonlijk te vertellen dat Robijn Black Velvet nu verkrijgbaar is in een Klein & Krachtig variant."

In een zijdezwarte ambiance van jazz en ... waslijnen In de commercial zien we Jules in een zijdezwarte ambiance van jazz en ... waslijnen. In de bestaande Klein & Krachtig-reeks van Robijn ontbrak Jules' oogappel, Black Velvet. Jules snapt het niet, is een beetje teleurgesteld en doet dan ook niet open. Bovendien had Robijn hem ook al niet gevraagd voor de vorige Black Velvet commercial. Wel werd gekozen voor Hans Klok, "een goochelaar", aldus Jules. Maar dan gaat de bel en staat Robijn Klein & Krachtig Black Velvet op de stoep. Met veel enthousiasme wordt de fles binnengehaald en kan de Rotterdamse dichter alsnog aan de slag.

Robijn doet de was bij...
In de commercialserie 'Robijn doet de was bij...' schittert Jules Deelder naast andere bekende Nederlanders zoals Wendy van Dijk, Ilse de Lange, Sonja Bakker, Gordon, Hans Klok en Yvon Jaspers. Het idee voor de reclame is bedacht door reclamebureau UbachsWisbrun/JWT en geproduceerd door Outcast Pictures.

Robijn Klein & Krachtig Black Velvet
Robijn Klein & Krachtig Black Velvet is speciaal ontwikkeld voor de reiniging en verzorging van alle zwarte en donkergekleurde was. Het behoort tot de nieuwe generatie vloeibare wasmiddelen die een krachtig wasresultaat geven én beter zijn voor het milieu. Klein & Krachtig is extra geconcentreerd, waardoor minder wasmiddel nodig is voor hetzelfde wasresultaat in vergelijking met een normaal wasmiddel. Met de nieuwe variant Black Velvet is de bestaande Robijn Klein & Krachtig-reeks - met daarin de varianten Color en Stralend Wit - nu compleet. Robijn Klein & Krachtig Black Velvet is verkrijgbaar in de meeste supermarkten en heeft een consumentenadviesprijs van ¤ 6,29.


- EINDE PERSBERICHT -

Noot aan de redactie (

Ingezonden persbericht