Senternovem
19-10-2009 | Klant waardeert adviezen van EG-Liaison
In september 2009 is een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd,
waarbij klanten zijn aangeschreven die gedurende 2008-2009 contact
hebben gehad met EG-Liaison. Van de benaderde groep hebben 426 klanten
(26%) hun mening uitgesproken over de diensten en producten van
EG-Liaison.
Het meest tevreden was men over de adviesrol van EG-Liaison, het
gemiddelde cijfer was een 8,1. Het minst tevreden was men over de
website, daarvoor werd gemiddeld een 7,3 gegeven. Het algemeen oordeel
is een 7,7 een cijfer om trots op te zijn.
Naar aanleiding van het onderzoek gaat EG-Liaison aan de slag met de
website, zodat deze beter voldoet aan uw behoeften. Een ander
aandachtspunt is het differentiëren van de diensten op basis van
ervaring en achtergrond van de klant. De verbeteringen zouden in 2010
al zichtbaar moeten zijn. Wilt u meer weten over de meningen van de
ondervraagden?
Download de rapportage van het onderzoek
Zie het origineel