Senternovem

19-10-2009 | Klant waardeert adviezen van EG-Liaison

In september 2009 is een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd, waarbij klanten zijn aangeschreven die gedurende 2008-2009 contact hebben gehad met EG-Liaison. Van de benaderde groep hebben 426 klanten (26%) hun mening uitgesproken over de diensten en producten van EG-Liaison.

Het meest tevreden was men over de adviesrol van EG-Liaison, het gemiddelde cijfer was een 8,1. Het minst tevreden was men over de website, daarvoor werd gemiddeld een 7,3 gegeven. Het algemeen oordeel is een 7,7 een cijfer om trots op te zijn.
Naar aanleiding van het onderzoek gaat EG-Liaison aan de slag met de website, zodat deze beter voldoet aan uw behoeften. Een ander aandachtspunt is het differentiëren van de diensten op basis van ervaring en achtergrond van de klant. De verbeteringen zouden in 2010 al zichtbaar moeten zijn. Wilt u meer weten over de meningen van de ondervraagden?

Download de rapportage van het onderzoek
Zie het origineel