Benieuwd hoe jouw eigen merk eruit ziet?

14/10/2009 12:07

VanBerlo Eindhoven

Tijdens de Dutch Design Week ontwikkelen de designers van VanBerlo jouw persoonlijke merk.

Eigen Merk

Van 17 tot en met 25 oktober 2009 staat Eindhoven in het teken van Dutch Design tijdens de Dutch Design Week. Vanuit een eigen winkel gaan de designers van VanBerlo Communications aan de slag met jouw persoonlijke merk. Wanneer je kiest voor een bepaald merk, zegt dit iets over jou. Het vertelt ons een beetje wie je bent, waar je van houdt en waar je voor staat. Vertel ons wie jij bent en we maken jouw eigen water, thee, chocolade, pesto, zeep of ander product naar keuze. Wat we hier neerzetten in het klein, doen we dagelijks in het groot voor onze klanten.

Eigen Werk

Niet alleen maken we vanuit onze winkel persoonlijke merken, ook verkoopt VanBerlo dit jaar Eigen Werk. Producten waar we in opdracht van onze klanten succesvol aan gewerkt hebben. Commerciële producten met een commerciële prijs. Van diepvriesgroenten voor 1,99 tot een elektronenmicroscoop voor 69.000,- euro . Onze klanten hebben namelijk één ding gemeen, hun producten moeten verkopen. Vanuit dat uitgangspunt gaan wij altijd aan de slag.

Going Dutch + Brainport Jewels

Naast een eigen winkel exposeert VanBerlo Design Strategy + Product Development ook verschillende juweeltjes tijdens de 'Going Dutch / Dutch Industrial Design' en de 'Brainport Jewels / 100% created in Brainport / Design for happy living edition' . Op de 'Going Dutch' tentoonstelling worden twee producten waar VanBerlo aan heeft gewerkt getoond. De eerste is ParkID van WPS, een van de grootste producenten van parkeersystemen voor openbare vormgeving. VanBerlo heeft het ontwerp van een compleet nieuw parkeersysteem verzorgd. De tweede is de Cafitesse Experience lijn van Douwe Egberts. Speciaal ontworpen om mensen dichterbij elkaar te brengen.

Bij de 'Brainport Jewels' expositie staat de kracht van de regio centraal. De expositie laat een tweedeling van vijf conceptuele en vijf industriële designproducten zien. Geheel of gedeeltelijk geproduceerd in de regio. VanBerlo toont hier de 365 SOUP-SERVER die ze in opdracht van Vendinova ontwikkelden. Een compacte en intelligente machine die op elk moment verse soep produceert inclusief verse groenten, vlees of kip. VanBerlo maakte het merk, ontwikkelde het design, de user interface en de 365Soup verpakking.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.vanberlo.nl