Ingezonden persbericht

Persbericht | Amsterdam, 6 oktober 2009

Gezinnig is jarig en trakteert

Vrijdag 16 oktober 2009 bestaat de webshop Gezinnig.nl een jaar. Alle klanten ontvangen die dag een cadeau en één van hen maakt kans op een pakket boordevol 'gezinnigheid'. Er is meer reden tot feest. Gezinnig heeft in economisch minder gunstige tijden zowel de bezoekersaantallen als de omzet flink zien groeien. De conclusie is helder: het webconcept voorziet in een behoefte.

In oktober 2008 hebben Wendy Houben en Rianne van Essen de website www.gezinnig.nl gelanceerd. Op 16 oktober dit jaar is de website precies één jaar online. Gezinnig viert haar verjaardag met een actie waarbij alle klanten die op deze dag een bestelling doen een 'gezinnig' cadeau ontvangen. Het geschenk kan bestaan uit het boek How2Talk2Kids of het kersverse Kletsboek, een nummer van Lof of Flow, een 101 boodschappen blok of een ander item uit het assortiment van Gezinnig.

Eén klant maakt kans op het Gezinnig verjaardagspakket t.w.v. ¤ 150,-. Met een planbord voor je kind (7 dagen bord) en het hele gezin (Family Survival Planner). Een memoblok voor je lijstjes (101 boodschappen blok), een douchecoach om iedereen op tijd uit de badkamer te bonjouren, een kubus vol vragen voor een goed gesprek met je partner, het meest originele kleurboek voor je kind, een 30 minuten coach naar keuze en het boek Op rolletjes. Een pakket voor op en top gezinsgemak!

Slimme dingen voor drukke gezinnen
Gezinnig.nl biedt praktische producten, nuttige informatie en unieke items van eigen merk. Een webshop met slimme dingen om het gezinsleven relaxter en leuker maken. Van handige planners en snelle kookboeken tot oppeppers voor je relatie en een kant-en-klaar vakantiepakket voor kinderen. Ook kun je een telefonisch consult in je winkelmandje doen. De webwinkel bestaat uit 5 afdelingen: gezinnig voor mij, voor ons, voor kids, voor thuis en de vrije tijd. Het 'managen' van een gezin is een pittige klus, daar kan de moderne combimoeder wel wat hulp bij gebruiken.

Komend jaar
Uitbreiding van het assortiment en de ontwikkeling van producten van eigen merk. Dat zijn de aandachtspunten van Gezinnig op de korte termijn. Geïnteresseerden kunnen Gezinnig ook 'live' ontmoeten tijdens een uniek webshop evenement: Flavourites LIVE. Van 20 tot en met 22 november 2009 in het World Fashion Centre Amsterdam. Meer informatie op www.flavouriteslive.nl.

---