Ingezonden persbericht


Persbericht

Sfeer en persoonlijke aandacht juist in crisistijden doorslaggevend voor klantrelaties

Tripadvisor:
'The Toren beste business hotel van Amsterdam'

Amsterdam, 13 oktober 2009. Daar waar de luxe vijfsterren zakenhotels momenteel hun 5de ster vrijwillig inleveren en hun prijzen naar beneden afstemmen om hun zakelijke gastenbestand te behouden, ligt er aan de Amsterdamse Keizersgracht een relatief klein boutique hotel dat verwacht 2009 meer dan redelijk af te sluiten; het 38 kamers tellende hotel, The Toren realiseert momenteel dezelfde bezetting (93%) als voorgaande jaren, en de gemiddelde kamerprijs is nagenoeg identiek aan die van vóór de crisis. Het hotel wordt dan ook niet voor niets als nummer 1 genoemd op de hotel beoordelingssite Tripadvisor.

Uit verscheidene (vak) media is gebleken dat bedrijven steeds minder de grote, vaak onpersoonlijke, luxe vijfsterren zakenhotels boeken voor hun relaties en medewerkers. Dat dit niet uitsluitend te maken heeft met lagere budgetten maar juist met de beleving en het gevoel dat zij hun zakelijke gasten willen laten ervaren blijkt uit het succes van het kleine luxe design/boutique hotel The Toren.

The Toren; nummer 1 op Tripadvisor als business hotel The Toren is een hotel dat niet specifiek ontworpen is als zakenhotel maar dat nu toch de hoogst gemiddelde gast waardering krijgt van de zakengast op Tripadvisor, de grootste internationale hotel beoordelingssite. The Toren was op deze site al eerder door gasten beoordeeld als Amsterdams beste 4/5 sterren hotel, en staat nu ook op de 1ste positie als beste hotel voor de zakengast.

Positieve trend
Het checken van de mening van andere reizigers en ook het online plaatsen van beoordelingen is een ware trend. Wie een hotel boekt doet er goed aan voor het boeken eerst even te kijken wat de beoordelingen en ervaringen zijn. www.tripadvisor.com.

The Toren is een bijzonder design/ boutique hotel gerestyled door binnenhuisarchitect Wim van de Oudeweetering. Met de slogan "Designed to Charm" als leidraad is een doordacht samenspel van design, persoonlijke service, luxe en spannende details gecreëerd die ervoor zorgen dat een verblijf in het hotel een unieke ervaring wordt voor elke gast. Voor meer informatie zie: www.thetoren.nl



Ingezonden persbericht