Ingezonden persbericht


Blogmij lanceert twee nieuwe advertentienetwerken

Den Haag, 13 oktober 2009 - Blogmij heeft recent twee nieuwe advertentienetwerken gelanceerd. MenAds, gespecialiseerd in het bereiken van de mannelijke doelgroep en VenusOnline, voor het bereiken van de vrouwelijke doelgroep.

Aldus Niels Verhoeven, een van de initiatiefnemers: "De dienstverlening van Blogmij is de afgelopen twee jaar behoorlijk uitgebreid, naast het verspreiden van redactionele content via ons pay-per-post netwerk hebben wij een meer en meer actievere rol aangenomen met betrekking tot advies, ontwikkeling, productie en verspreiding van virale video's. Vanuit die rol wordt ons steeds vaker gevraagd of wij naast de verspreiding ook nazorg kunnen bieden in de vorm van display advertising."

Met de lancering van MenAds en VenusOnline kunnen de heren van Blogmij nu per direct nazorg bieden door middel van bannering, take-over en videoadvertising welke ingezet worden op weblogs zoals Beautygloss.nl, Kladblog.com en Biertijd.com.

Blogmij opgericht in 2007 is, met inmiddels meer dan duizend aangesloten weblogs, een van de grotere Pay-per-post netwerken en bereikt maandelijks vijf miljoen internetgebruikers. Sinds januari is het gehuisvest in de Cabfab te Den Haag.