Bongo stelt nieuw merk voor

13/10/2009 10:00

WEEKENDESK

Bongo, de belangrijkste speler in de markt van de belevenisbonnen, breidt zijn gamma uit met tastbare producten. Hiermee verstevigt het bedrijf zijn positie als belangrijkste aanbieder van persoonlijke geschenken. Het nieuwe merk heet Bongo Boutique: exclusieve kwaliteitsproducten die thuis worden geleverd. Zes geschenkbonnen die recht geven op evenveel zorgvuldig geselecteerde, unieke kwaliteitsproducten.

Bongo Boutique is samengesteld op basis van de gekende Bongo succesingrediënten kwaliteit en keuze. Daarbovenop komt nu ook het comfort van de thuisbestelling en -levering.

Het gamma van Bogo Boutique bestaat uit 6 origineel samengestelde bonnen:

- Bloemen en planten: keuze uit 20 seizoensboeketten of planten

- Magazines: keuze uit 20 kwaliteitsmagazines

- Stijlvolle boeken: keuze uit 22 imposante boeken

- Koffie en Thee: keuze uit 30 originele koffie- of theepakketten

- Klassewijnen: keuze uit 30 voorgeselecteerde wijnpakketten

- Wall Art: keuze uit 20 unieke kunstuitgaven

Door uitgekiende partnerships met de beste productleveranciers garandeert Bongo Boutique exclusieve kwaliteitsgeschenken. Bongo Boutique werkt volgens het Bongo- principe: binnen een bepaald thema heeft de ontvanger keuze uit verschillende cadeaupakketten. Een Bongo Boutique wordt thuis afgeleverd, op een zelfgekozen moment.

Bongo Boutique is verkrijgbaar vanaf 35 euro en ligt vanaf 16 oktober 2009 in de winkel en in de Bongoshops in Antwerpen, Gent, Luik, het shoppingcenter van Wijnegem, Woluwe Shopping Center en City2 Shopping Center (Brussel).

Bongo behoort tot de groep Smart & co, actief in vijftien landen. De groep telt momenteel meer dan vijfhonderd medewerkers, waarvan er 65 tewerkgesteld zijn in Antwerpen. In 2008 werden meer dan 700.000 cadeaubonnen verkocht, in 2009 zal de kaap van 1.000.000 overschreden worden.