Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Utrecht, 12 oktober 2009
Tech Data en Microsoft sturen resellers op reis naar een van de zeven wereldwonderen!
Vanaf 12 oktober 2009 start Tech Data in samenwerking met Microsoft een unieke Tech Data campagne. Resellers die het best presteren verdienen een reis naar een van de zeven wereldwonderen.
De vijf hoogst scorende resellers gaan op reis naar een van de zeven wereldwonderen. De campagne loopt vanaf 12 oktober tot en met 31 december 2009. De resellers strijden tijdens deze periode om een van de felbegeerde reizen door het beste te presteren op Microsoft omzet.
De marketingcampagne staat volledig in het teken van Windows 7. De lancering van het nieuwe besturingssysteem staat gepland op 22 oktober, echter uitlevering van de producten is vandaag gestart bij Tech Data. Meer informatie over deze actie is te vinden op www.techdata.nl.
De huidige 7 wereldwonderen:
. Piramide van Cheops (Egypte)
. Colosseum (Italië)
. Machu Picchu (Peru)
. Taj Mahal (India)
. Petra (Jordanië)
. Chinese Muur (China)
. Chichen Itzá (Mexico)
. Christusbeeld (Brazilië)
Over Tech Data
Tech Data Nederland B.V. is onderdeel van Tech Data Corporation (Nasdaq: TECD), opgericht in 1974 en een vooraanstaand wereldwijd aanbieder van IT-producten, logistiek management en overige diensten met een toegevoegde waarde. Het Fortune 500 bedrijf (105e plaats) en haar dochterbedrijven leveren aan meer dan 90.000 technologie-resellers in de Verenigde Staten, Canada, het Caraïbisch Gebied, Latijns-Amerika, Europa en het Midden-Oosten. Het uitgebreide dienstenaanbod van Tech Data omvat technische ondersteuning, financieringsmogelijkheden en configuratiediensten, alsmede een volledige serie bekroonde oplossingen op het gebied van e-commerce. Het bedrijf heeft het afgelopen boekjaar, dat eindigde op 31 januari 2008, voor 23,4 miljard USD aan verkopen gerealiseerd. Voor meer informatie kunt u terecht op: www.techdata.nl