Buyers United realiseert enorme kostenbesparing op CPO dag


AMSTERDAM, 20091009 -- Donderdag 8 oktober heeft inkoopadviesbureau Buyers United een waanzinnige kostenbesparing gerealiseerd. Ondernemers Pascal Evertz en Marc van Ballegooijen kozen tijdens de CPO-Dag 2009 in theater Spant! in Bussum voor een alternatieve actie om hun bedrijf onder de aandacht te brengen.

De ondernemers kochten zich niet in een peperduur sponsorschap van hét evenement in inkoopland, maar besloten tot een guerrilla marketingactie. Talentvolle inkoopdeskundigen werd hierbij in een cartoon aangeraden om eens contact op te nemen met de in Amsterdam gevestigde organisatie.

Volgens algemeen directeur Pascal Evertz toont de ludiek bedoelde actie aan dat Buyers United een eigen geluid laat horen binnen de inkoopbranche. "Een officieel sponsorschap kost enorm veel geld, onze flyeractie laat zien dat je jezelf ook voor veel minder geld goed onder de aandacht kan brengen. Wij zijn geen marketeers, maar kostenbesparing is ons vak, daar ligt onze expertise. We bewijzen hiermee dat je altijd besparingen kunt doorvoeren wanneer je creatief bent en je verdiept in de mogelijkheden die tot je beschikking staan."

Buyers United is een inkoopadviesbureau voor strategische, tactische en operationele inkoop. Zij ontwikkelen oplossingen over de volle breedte van het inkoopvak. Ze helpen klanten met het realiseren van inkoopstrategieën, reduceren van kosten en daarmee vergroten van hun concurrentiekracht en winstdoelstelling. Buyers United staat voor "samenwerkende inkopers" en werkt volgens beproefde methoden, waarbij kennis, creativiteit en flexibiliteit alle ruimte krijgen.

Naast besparen op de inkoopkosten, biedt Buyers United haar klanten ook interim management voor tijdelijke inkoopondersteuning en oplossingen voor het inrichten van contractmanagement.

Nadere informatie
E-mail: info@buyersunited.nl
www.BuyersUnited.nl