Mag een persbericht of nieuwsbrief nog wel na 1 oktober 2009
HSMAI brengt 'Fresh Eyes on Sales & Marketing Communication'
LEIDSCHENDAM, 20090921 -- Op donderdagmiddag 8 oktober a.s. presenteert de HSMAI weer een bijzonder actueel programma: 'Fresh Eyes on Sales & Marketing Communication'. Aanleiding is o.a. de wijziging in de Telecomwet die per 1 oktober het versturen van ongevraagde email verbiedt. Gedurende de middag komen maar liefst vier experts op het gebied van Sales & Marketing Communicatie aan het woord, waaronder dé Emotie-expert uit de USA: Dan Hill!
"Per 1 oktober a.s. verandert er, qua communicatiemogelijkheden, voor velen van ons een aantal zaken drastisch. Dan is het `zomaar' versturen van bijvoorbeeld persberichten en nieuwsbrieven, zonder aantoonbare(!) toestemming van de ontvanger min of meer verboden. Ook het opnemen van `commerciële aanbiedingen' van derden in eigen nieuwsbrieven is dan niet meer toegestaan. Daarmee verdwijnt, althans formeel, een belangrijk promotie- en informatiekanaal voor veel organisaties. Tegelijkertijd biedt deze ontwikkeling, voor wie met `frisse ogen' naar de markt kijkt, natuurlijk ook nieuwe kansen. Daar gaat deze middag over." aldus Hans Poortvliet Managing Director HSMAI Nederland. Die middag spreken o.a. de volgende partijen:
mr. E.J. (Ernst-Jan) van de Pas (Dirkzwager advocaten & notarissen) over de spraakmakende nieuwe Telecomwet die 1 oktober ingaat en vooral consequenties heeft voor het gebruik van e-mailadressen. Wat mag wel, wat mag niet? Wat zijn de uitzonderingen, maar ook wat zijn de (nieuwe) mogelijkheden? (Welke acties te ondernemen voor 1 oktober? Zie www.hsmai.nl)
TSI over nieuwe ontwikkelingen op het gebied van DM voor de hospitality branche. Uiteraard met inachtneming van de wijziging in de Telecomwet. Door het gericht inzetten van servicemails die gerelateerd zijn aan een reser-vering, kunnen hoogwaardige en relevante klantcontacten efficiënt opgebouwd worden. Naast klantenbinding biedt dit allerlei mogelijkheden voor het creëren van extra inkomsten.
Free for One over succesvolle 'B2B co-creation' campagnes in de 'Leisure-belevingswereld' van vandaag.
Mr. Dan Hill (Emotie Expert USA, bekend van o.a. CNN, CNBC & Fox) sluit de middag af met een 'Eye Opening' presentatie over de toenemende rol van emotie binnen het bedrijfsleven in het algemeen en communicatie bij verkoop in het bijzonder. Zijn credo: "to achieve success, companies must follow nature"
Programma:
14.00 - 18.00 uur
Locatie:
Hotel Theater Figi te Zeist
Deelname:
Deze bijeenkomst (inclusief netwerkreceptie) is gratis voor HSMAI leden.
Niet leden betalen EURO 95,-
Toewijzing plaats(en) in volgorde van inschrijving.
Inschrijven (& meer informatie en adviezen m.b.t de gewijzigde Telecommunicatiewet per 1 oktober):
Via www.hsmai.nl
HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatie- professionals in de gastvrijheidindustrie. Meer informatie: www.hsmai.nl
ingezonden persbericht